ذبیحی: حمایتهاي زباني از سرمايه گذاران به پيشرفت گلستان كمكي نخواهد كرد

زرین نامه: سرمایه گذار کشتارگاه صنعتی علی آباد کتول با اشاره به عدم همکاری مسئولین استان برای سرمایه گذاری گفت: حمایت از سرمایه گذاران در استان گلستان فقط زبانی است و در عمل حمايتي از سرمايه گذار نمي شود.

محمد علی ذبیحی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: از حدود سه سال گذشته پیگیر ساخت و تاسیس کشتارگاه صنعتی هستم اما علیرغم اخذ تمام مجوز ها و طی مراحل طولانی مدیران بانک صادرات برای ارایه تسهیلات به این کشتارگاه هر روز بهانه های مختلفي می آورند.

وی اظهار داشت: در آخرین جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان كه با 20 روز تاخير روز شنبه 92/3/4 و به منظور بررسی وضعیت پرونده تسهیلات بانکی سرمایه گذاران برگزار شد ، مشخص شد كه پرونده كشتارگاه صنعتي علي آباد همچنان معلق است.

ذبیحی با اعتراض به عدم توجه به سرمایه گذاران در بخش خصوصي، علیرغم شعار حماسه اقتصادی، تصریح کرد: در جلسه ی توسعه بخش کشاورزی از بنده خواسته شد تمام فعالیت و مشکلات سه ساله خود را در یک جمله کوتاه بیان کنم، که تنها جمله کامل و متناسب با وقت ارائه شده به بنده این بود: "نتیجه گرفته ام این استان اصلا به کشتارگاه صنعتی نیاز ندارد و تنها هزینه و وقت من در این سه سال تلف شده است".

وی با بیان اینکه مسئولین بانکی در جلسه ای پس از جلسه توسعه بخش کشاورزی روز روز بعد 92/3/5 در بانک صادرات، اظهار داشتند ما می خواهیم حمایت کنیم اما آقای ذبیحی همکاری نمی کند، افزود: بانک با ایرادات مختلف از عدم وجود مجوز ها و سه بار رفت و برگشت از تهران به گرگان تنها برای نشان دادن مجوزهایی که در همان پرونده بود اما کارشناس مربوطه مشاهده نکرد، پرونده کشتارگاه را 4 ماه بی نتیجه گذاشت و در آخرین بهانه خود، عدم ارائه پیش فاکتورها از سوی کارشناس مطرح شد که در حضور اعضای ارشد جلسه پیش فاکتور هایی را که کارشناس آن ها را ضمیمه برگه ای نا مرتبط در پرونده قرار داده است در آورده و به آن ها نشان دادم، که متاسفانه هیچ برخوردی با کارشناس نشد.

این سرمایه گذار بخش خصوصی اذعان داشت: به صندوق توسعه ملی در تهران مراجعه و دستورالعمل پرداخت تسهیلات را دریافت و به بانک استان ارائه داده ام.

ذبیحی خاطر نشان کرد: در این دستورالعمل آمده است، زمان پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی از ابتدای درخواست تا زمان دریافت تسهیلات 4 ماه می باشد که من از اواخر آبان ماه سال 91 معرفی شده ام و بنا براین دستورالعمل باید در اسفند سال 91 تسهیلات به کشتارگاه پرداخته می شد، اما علیرغم گذشت 7 ماه هنوز تسهیلات واریز نشده است.

وی در پایان گفت: بنده این تسهیلات و کشتارگاه را نمی خواهم، اما باید در صورت جلسات بیان کنید که از حدود سه سال گذشته تا کنون علیرغم اخذ تمام مجوزها و هزینه ها، شما همچنان بهانه های جدید آورده و از سرمایه گذار بخش خصوص حمایت نکرده اید که در آینده در رسانه ها نگویید شخصی از تهران آمد برای سرمایه گذاری اما هیچ اراده ای نداشت و نتوانست در بخش خصوص کار کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه