نامزدهای انتخابات شوراها در هر ناحیه شهری تنها یک ستاد داشته باشند

زرین نامه: رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: برایر دستورالعمل ابلاغی ستاد انتخابات کشور، در تبلیغات، نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها در هر ناحیه شهری تنها می توانند یک ستاد داشته باشند.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا جمشیدی در جلسه ستاد انتخابات استان در بیان برنامه های تبلیغاتی نامزدهای شوراهای شهر و روستا اظهار کرد : در چاپ بنر و عکس طبق دستورالعمل ارسالی، سایز بنرها نباید از یک متر در 70 سانتی متر بیشتر شود و باید در مقابل ستاد های تبلیغاتی نامزدها نصب گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: دستور العمل تبلیغات ویژه انتخابات شوراهای شهر و روستا پس از نهایی شدن اسامی نامزدها به آنها اعلام می شود.

جمشیدی در ادامه گفت: دشمن به دنبال ایجاد حس یأس و ناامیدی در مردم است و در تبلیغات رسانه ای خود سعی در القای این مطلب دارد که نظام جمهوری اسلامی وارد یک بحران شده و برای گشایش آن نیاز به یک منجی دارد تا این وضعیت را مدیریت کند.

وی افزود: این فضای رسانه ای دشمن قبل از ثبت نام و احراز صلاحیت ها نیز آشکار و مشهود بود و عده ای در داخل با همسویی با غرب، همین فضا را در جامعه تبلیغ می کردند.

جمشیدی تصریح کرد: تلاش دشمن در طول این 34 سال این بوده که به ملت بگوید راه پیش روی کشور به بن بست ختم خواهد شد و اگر بنا است کشور پیشرفت کند باید از مواضع خود عقب نشینی کرده و زیر سلطه امریکا و جهان استکبار زندگی کنید.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در تازه ترین بیان خود فرمودند که ما هیچ گاه در بن بست نبوده ایم و مأیوس هم نخواهیم شد و حرکت ما به سوی آرمان ها است.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان همچنین افزود: برای تحقق حماسه سیاسی باید به میان مردم رفت و روشنگری کرد، بویژه نسل جوان کشور را با اصول و مبانی انقلاب بیشتر آشنا ساخت.

وی تأکید کرد: این یکی از وظایف دلسوزان نظام است که با حضور در مساجد و در کنار مردم و جوانان به تشریح مبانی انقلاب بپردازند و تردیدی نداشته باشید که اگر نسل جوان شناخت دقیق، عمیق و درستی از انقلاب بدست آورد، در آینده هم با هیچ بن بستی مواجه نخواهیم شد و همواره در مسیر پیشرفت گام بر می داریم.

جمشیدی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت مردم در انتخابات یاداور شد: حماسه سیاسی ملت در انتخابات ، بشارت دهنده دستاوردهای بزرگ انقلاب خواهد بود و تحقق این حماسه سبب می شود دشمنان دست از تحلیل های وهم آلود و خیالی خود بردارند و از طرفی هم مردم، با امید و اقتدار در حوزه مدیریت نظام اسلامی مشارکت خواهند داشت./ ایرنا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه