آغاز خرید تضمینی گندم در گلستان

زرین نامه: مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در اکثر مناطق استان عملیات برداشت و تحویل گندم کشاورزان گلستانی از سطح مزارع آغاز شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور اظهار داشت: فراهم شدن شرایط مساعد جوی به منظور برداشت گندم از سطح مزارع به خصوص در شرق استان باعث شد تا کشاورزان منطقه گنبدکاووس نسبت به این امر اقدام و محموله‌های خود را تحویل مراکز خرید کنند.

وی افزود: هرساله عملیات برداشت و تحویل گندم در استان از مناطق شرقی به واسطه شرایط جوی آن منطقه آغاز و بیشترین میزان برداشت متناسب با سطح زیرکشت به شهرستان گنبدکاووس اختصاص دارد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: در سراسر استان مراکز خرید متعددی در بخش دولتی، تعاونی و خصوصی به منظور تحویل گندم کشاورزان در نظر گرفته شده تا در امر تحویل با کوچک‌ترین مشکل احتمالی برخورد نکنند، همچنین تمام مراکز خرید دولتی شرکت غله گلستان با تمامی توان و استعداد فنی این آمادگی را دارند تا محصول کشاورزان را در بهترین شرایط ممکن خریداری کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در خصوص پرداخت وجه کشاورزان یادآور شد: قبل از فرا رسیدن فصل خرید نسبت به افتتاح حساب ویژه در بانک سپه به تمام کشاورزان از طرق مقتضی اطلاع‌رسانی شد وجه قابل پرداخت کشاورزان پس از تحویل محموله و ثبت اطلاعات حساب در سامانه بانک عامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان متولی امر خرید تضمینی گندم در خصوص پرداخت به موقع وجه گندم‌کاران به خصوص استان‌هایی همچون گلستان که دارای جایگاه نخست تولید کیفی را دارند، برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدونی را با بانک سپه داشته است و این اطمینان خاطر وجود دارد که در این زمینه جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه