همسفران با قطار ولایت سعادتمند خواهند شد

زرین نامه: یک تحلیلگر سیاسی گفت: همسفران با قطار ولایت در زندگی پیروز و سعادتمند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ شفیعی در همایش بصیرت افزایی مردمی در جمع بسیجیان شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: 3000 شبکه مستهجن ماهواره ای و 120 شبکه فارسی زبان در ایران قابل دریافت می باشد که این شبکه ها روزانه 180 هزار دقیقه برنامه علیه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران تولید و در هر ثانیه صدها نمونه از آن را پخش می شود.

وی افزود: 65 موسسه فرهنگی ویژه براندازی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند که بعضی از آن ها دو برابر بودجه کل کشور ایران است.

شفیعی با اشاره به تصمیم مدیر اسرائیلی شبکه فارسی وان جهت افزایش تعداد شبکه خودبه تعداد 7 عدد، دلیل مقابله غرب با ایران را تقابل نظام جمهوری اسلامی ایران با عقاید ضد اخلاقی آن ها دانسته، اذعان داشت: فرهنگ جمهوری اسلامی ایران منافع نا مشروع یهودیان و دنیای غرب را از بین می برد.

وی یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی را توجه به برنامه های معنوی دانسته، اظهار داشت: با پیشرفت برنامه های معنوی، تقویت بنیان خانواده و استحکام تفکرات دینی مردم می توانیم با هجمه ها ی ضد فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

شفیعی با بیان اینکه فشارها و برنامه های گسترده دشمن در تقابل با فرهنگ اسلامی موفقیت زیادی نداشته، خاطر نشان کرد: فضای آلوده، روح انسان را تخریب می کند و مردم برای حفظ استحکام خانواده باید از این گونه فضاها پرهیز کنند.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه سربازان امام زمان (عج) از بسیجیان هستند، ادامه داد: بسیجیان باید با دوری از فضاهای آلوده و مبارزه با فرهنگ ضد اخلاقی غرب، جایگاه و منزلت بسیج را حفظ کنند.

شفیعی در پایان همسفران با قطار ولایت را سعادتمندان تاریخ دانسته، گفت: تبعیت از ولایت فقیه زمینه ساز زندگی سالم و موفق است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه