رییس جمهور آینده عدالت واقعی را اجرا کند/ هر رای ما بیانگر لبیک یا خامنه ای خواهد بود

entekhabat-90-4a.jpg - 18.85 کیلو بایتبه گزارش زرین نامه؛ امروز برخی از شهروندان شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار زرین نامه از حضور گسترده در انتخابات پیش روی و حمایت از ولایت و نظام جمهوری اسلامی خبر دادند.

یک بانوی دانشجو در این گفتگو بیان داشت: هر رای ما، مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت از ولایت فقیه است.

وی در ادامه افزود: دشمن از صدور اسلام به سایر کشورها می هراسد به همین دلیل سعی دارد با ایجاد سستی در نظام جمهوری اسلامی و ایجاد موانع از پیشرفت کشور جلوگیری کند.

" ن م" بانوی دانشجوی علی آبادی ادامه داد: وظیفه ما اطاعت از مقام معظم رهبری، خلق حماسه و ایستادگی تا پای جان در راستای حفظ ارزش های نظام اسلامی است.

آقای "م.ع" معلم پایه متوسطه شهرستان علی آباد نیز گفت: رای ما تاثیر بسزایی در تصمیم گیری های کلان و سرنوشت ساز کشور دارد و چون دشمن می خواهد با ایجاد هرج و مرج مانع پیشرفت ما و مطرح کردن خود شود، باید برای پیروزی بر دشمن با تبعیت از مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را نیز برای حضور ترغیب نماییم.

"م م" یکی از مادران خانه دار علی آباد کتول اظهار داشت: دشمن با تبلیغات خود می خواهد استقلال را از ما بگیرد و راه مقابله با آن حضور در پای صندوق های رای است.

این مادر علی آبادی گفت: انتظار دارم رییس جمهور آینده عدالت واقعی را در بین مردم اجرا کند و با عمل به حرف رهبر انقلاب، موجب خشنودی ایشان و مردم کشور شود.

"محمد س" مهندس کشاورزی علی آبادی اعلام کرد: ما با هر رای مشتی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب می زنیم، باید با حضور پررنگ خود در انتخابات نقشه های شوم دشمن را باطل کنیم.

وی تشریح کرد: رییس جمهور آینده باید مدافع اسلام و انقلاب، مطیع رهبر، یاور ملت بوده، درد مردم را بفهمد و به دنبال درمان آن باشد.

"محمد س"ادامه داد: دشمنان در صدد این هستند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و بگویند مردم، این نظام و انقلاب را نمی خواهند و با نظام اسلامی بیگانه و بیزار هستند که این توهمی بیش نیست و دشمن در خیال خام خود بسر می برد.

وی در خصوص رهبری جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در قبال رهبری حضور در انتخابات و بی اثر کردن تهدیدها و تحریم های دشمن و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی می باشد.

وی اذعان داشت: حضور ما در انتخابات، لبیک به ندای رهبری است.

"ف ک" قاری قرآن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هر رای ما موجب حفظ استقلال کشور و پیشگیری از وابستگی به بیگانگان می شود.
وی فعالیت گسترده دشمن برای ایجاد سردی در انتخابات را جلوگیری از پیشرفت کشور ایران دانسته، افزود: ما باید با تبعیت از مقام معظم رهبری زمینه و شرایط حفظ سرزمین ها و معنویات کشورمان را فراهم سازیم.

این قاری قرآن خاطر نشان کرد: رییس جمهور انتخابی باید عدالت را در تمام زمینه ها بخصوص زمینه های فرهنگی اجرا کند.

در ادامه این گفتگوها، "م د" جوان رای اولی گفت: برای لبیک به مقام معظم رهبری باید در انتخابات شرکت کنیم و رییس جمهور آینده باید با برنامه ریزی صحیح به خلق حماسه اقتصادی و بهبود وضعیت مردم تلاش کند.

" ع چ"جوان اهل تسنن نیز اعلام داشت: ما باید با تبعیت از رهبرمان در پای صندوق های رای حاضر شویم زیرا انتخاب یک رییس جمهور که مطیع امر حضرت آقا (مقام معظم رهبری) و درد دل مردم گوش می دهد، زمینه های لازم جهت موفقیت جوانان و پیشزفت آن ها را فراهم می کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه