در ديدار قاليباف با آيت الله ميبدي چه گذشت؟

زرین نامه: شب گذشته محمد باقر قاليباف نامزد رياست جمهوري يازدهم به ديدار آيت الله ميبدي رفت و آيت الله از ايشان خواست در هر مقام و جايگاهي فقط به مردم خدمت كنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ محمد باقر قاليباف نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري عصر روز گذشته بعد از ورود به امامزاده عبدالله گرگان به ديدار آيت الله ميبدي از روحانيون مشهور منطقه گلستان و رئيس حوزه علميه رضويه رفت .

گفت: بنده ضمن خوش آمد به شما باید بگویم با توجه به توانایی که در شما سراغ داریم، برای شما در هر جایی که باشید آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: من توسط دوستان و اشنایانم در تهران با فعالیت های شما آشنا هستم و امیدوارم در مراحل بعدی نیز بتوانید منشا خدمات باشید.

ایت الله میبدی در جواب سوال محمد باقر قالیباف که پرسید در منطقه شما چه خبر، گفت: اوضاع خوبه ولی برخی مشکلات مردمی مثل مشکل معیشت و اقتصاد هست که مردم را آزرده خاطر کرده است.

وی با ذکر روایاتی از رسول الله (ص) کفر را نتیجه تداوم فقر برشمرد و در حالیکه از چشمانش اشک جاری شده بود، افزود: هر جا هستید فقط به خدمت به مردم فکر کنید.

محمدباقر قالیباف نیز در این دیدار گفت: من سعی می کنم مشکلات را تا جایی که توان داشته باشم حل کنم البته برخی مشکلات ناشی از سوء مدیریت ها بود.

وی افزود: من اگر توفیق حضور در دولت را بیابم سعی خواهم کرد همانطور که تهران را آباد کردیم همه استان ها را آباد و از محرومیت بیرون آوریم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران خاطرنشان کرد: ما در ساختن تهران از دولت هیچ کمکی نگرفتیم و برمبنای ظرفیت های شهر تهران آن را ساختیم و در شهر شما هم چنین ظرفیتی وجود دارد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه