حاشیه های حضور محسن رضایی در گرگان

زرین نامه: محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در حالی برای سومین بار وارد گرگان شد که حضورش با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش زرین نامه: ** گفته می شد هواپیمای حامل دکتر محسن رضایی ساعت 16:30 به زمین می نشیند اما دقایقی بعد رسانه ها اعلام کردند هواپیمای حامل وی به دلیل نقص فنی به تهران بازگشته و دکتر رضایی با تاخیر یک ساعته با هواپیمای دیگری وارد فرودگاه بین المللی گرگان شد.
** اعضای ستاد دکتر محسن رضایی به همراه طیف هایی از سیاسیون از جمله علی کلاتی ، مختار زرگرانی و قدسیه آبشناس برای استقبال از دکتر رضایی در فرودگاه حاضر بودند.

** دکتر محسن رضایی دقایقی کوتاه در فرودگاه برای خبرنگاران و مردمی که آنجا بودند صحبت کرد و ادامه صحبتش را به ناهارخوران موکول کرد.

** چند موتور سوار که بر موتورهای هوندا 1000 و ... سوار بودند و با پیراهن های رنجری و عینک دودی قصد همراهی با دکتر رضایی را داشتند در میدان ترمینال گرگان توسط نیروی انتظامی متوقف شدند.

** همکاری و هماهنگی برای بستن جاده ها برای رفت و آمد ماشین های اعضای هوادار رضایی به اندازه همکاری دیروز با حضور قالیباف نبود البته دلیل اصلی فاصله زیاد فرودگاه تا محل هتل باباطاهر به نظر می رسد.

** در بلوار الغدیر یکی از ماشین های همراهی کننده کاروان رضایی با یک دستگاه تاکسی تصادف می کند که دقایقی وقفه پیش می آورد.

** جمعیتی حدود 1000 نفر در سایت ناهارخوران جنب هتل بابا طاهر منتظر ورود دکتر رضایی بودند تا اینکه ایشان با استقبال هواداران وارد این مکان شد.

** مجریان با شعار " صل علی محمد مالک اشتر آمد " و" صل علی محمد معمار اقتصاد آمد" از دکتر رضایی اسقبال کردند.

** حضور مهدی مختاری مداح مشهور گلستانی نیز به همراه دکتر رضایی از نکات جالب این همایش بود.

** محمد گیلانی رئیس ستاد محسن رضایی در استان گلستان به مهمانان و دکتر رضایی خوش آمد گفت: وی طی سخنانی کوتاه به طلای سفید یعنی پنبه اشاره کرد که روزگاری سوغات گرگان بود.

** رضایی در خصوص تاخیر خود این گونه توضیح داد: رادار هواپیما دچار نقص فنی شده بود که پس از حدود نیم ساعت مسئله حل شد تا خوشبختانه به وعده‎ای که به مردم گلستان دادم هر چند با تاخیر عمل کنم. بنده به دوستان گفتم قلب من در گلستان می‎تپد و در مهرآباد نمی‎توانم بمانم.
** صحبتهای دکتر رضایی در مورد مسائل جوانان و افزایش اعتماد به آنها با تشویق و سوت حاضرین همراه بود.

** اواسط صحبت رضایی 2 روحانی اهل سنت ترکمن به جایگاه هدایت شدند و در کنار رضایی قرار گرفتند.

** حضور برخی از اقوام با لباس محلی در فرودگاه و محل تجمع از دیگر نکات این سفر بود.

** وی بعد از صحبتهایش بلافاصله محل همایش را ترک کرد تا در برنامه تلویزیونی امشب حضور یابد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه