درماندگی غرب از بیانات رهبر انقلاب/ انعکاس ضعیف سخنرانی امروز در رسانه های مدعی گردش آزاد اطلاعات + سند

زرین نامه: رسانه های مدعی گردش آزاد اطلاعات با ترس و واهمه خاصی از انتشار سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، بیانات ایشان را منتشر نکردند.

به گزارش زرین نامه؛ بیانات رهبر انقلاب که باز هم نقشه‌های پیچیده دشمن را خنثی کرد، با بغض و کینه استکبار مواجه شد و در کمال ناتوانی از پاسخ، در اقدامی هماهنگ و تا زمان برگزاری اتاق‌های فکر اطلاعاتی و رسانه‌ای‌شان، فرمایشات ولی امر مسلمین را بایکوت کردند.

 
رهبر معظم انقلاب در راستای خنثی کردن نقشه دشمنان به برنامه‌های آنان برای انتخابات پیشرواشاره کرده و فرمودند: “دشمنان در خارج در فکر این هستند بیچاره ها، که از انتخابات تهدیدی علیه نظام درست کنند؛ در حالی که انتخابات فرصت بزرگ نظام اسلامی است. آنها امید دارند یا انتخابات سرد باشد که بگویند مردم به نظام اسلامی علاقه ندارند، یا دنبال انتخابات فتنه به وجود بیاورند؛ کما اینکه در سال ۸۸ بعد از آن انتخابات پرشور درست کردند. اما آنها اشتباه میکنند. مردم ما را نشناختند”.
 
ایشان با یادآوری شکست مستمر دشمنان، در برابر ملت مسلمان ایران فرمودند: “دشمنان این ملت، روز نهم دی را فراموش کردند. آن کسانی که فکر میکنند در این مملکت یک اکثریت خاموش و مخالف نظام جمهوری اسلامی است، یادشان رفته است که جمعیت عظیم در این سی و چند سال در بیست و دو بهمن به صحنه می‌آیند و شعار مرگ بر آمریکا میگویند”.
 
کلام امام خامنه‌ای رشته‌های سازمان‌های جاسوسی و رسانه‌ای غرب را پنبه کرد وقتی فرمودند: “برای اینکه فضای انتخابات را سرد کنند، هیات‌های فکری‌شان پشت سر رسانه‌ها و سخنگویان سیاسی می‌نشینند و هی مرتب حرف درست می کنند، تحویل رسانه ها میدهند. یک روز میگویند انتخابات مهندسی شده است؛ روز دیگر میگویند آزاد نیست؛ روز دیگر میگویند مشروع نیست. نه مردم ما را می شناسند، نه انتخابات ما را و نه نظام ما را. آنجا هم که می‌شناسند بی‌انصافی میکنند و ابایی هم ندارند”.
 
مقام عظمای ولایت با اشاره به امکانات آزادانه و رایگان وسیعی که در اختیار تمام نامزدهای تأیید صلاحیت شده ریاست جمهوری برای تبلیغات قرار داده شده است، افزودند: “در کجای دنیا، هر کس سراغ دارد بگوید، در کجای دنیا به نامزدهای گوناگون از چهره های معروف تا گمنام اجازه داده می‌شود که به طور مساوی از رسانه‌های ملی و دولتی کشور استفاده کنند؟ در آمریکا هست؟ در کشورهای سرمایه داری هست؟ در کشورهای سرمایه داری اگر چنانچه عضو این دو حزب یا سه حزب بودند و پشتیبانی پولدارها و مافیاهای ثروت و قدرت را داشتند، میتوانند تبلیغات کنند؛ نداشتند نمیتوانند. هر کس انتخابات آمریکا را دنبال کرده باشد، من دنبال کرده‌ام، این را تصدیق میکنند که افرادی که مورد حمایت صهیونیست‌ها یا سرمایه‌داری خونخوار بین المللی نبودند، هر کاری کردند نتوانستند وارد عرصه رقابت شود. نه رسانه‌ای داشتند و نه ابزاری. برای هر ثانیه ای باید میلیاردها خرج کنند”.
 
با نگاهی به صفحه نخست رسانه های مدعی گردش آزاد اطلاعات به اوج ذلت و کینه آنها پی خواهید برد.
 
رسانه سلطنتی بی بی سی فارسی وابسته به دولت
 
 
رسانه دولتی عربستان وابسته به حکومت پاشاهی آل سعود
 
 
رسانه دولتی در خدمت میز ایران در وزارت خارجه آلمان
 
 
رادیو فرانسه در اختیار سازمان جاسوسی این کشور
 
 
 
رادیو فردا وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا
 
منبع: مرصاد نیوز
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه