حضور گسترده مردم در انتخابات خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن است

زرین نامه:  فرماندار شهرستان علی آباد کتول  با اشاره به توجه ویژه رسانه های بین المللی به انتخابات ایران گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی در این انتخابات راه تثبیت و اعلام حمایت همگانی مردم از انقلاب اسلامی در مقابل نقشه های شوم دشمنان کشور است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جلسه توجیهی دهیاران شهرستان علی آباد کتول با اعضاي هيت اجرايي و نظارت بر انتخابات شوراها و  رياست جمهوري شهرستان علی آباد کتول بیان داشت:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات يکي از فعاليت های مهم در راستاي تقويت نظام مقدس جمهوري ايران می باشد که همواره از سوی مردم مهم طلقي می شود.

وی افزود: تعداد اخبار منتشر شده از سوی رسانه ها نشانه توجه ویژه دشمن به میزان حضور مردم در انتخابات ونقشته های شوم در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات گذشته، ملت ايران را حامی همیشگی انقلاب اسلامی دانسته؛ اظهار داشت: مردم ایران در هيچ موقعي نسبت به امر مهم انتخابات بي تفاوت نبوده و مطمناً با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

کی پور با بیان اینکه باید براي تحقق حضور گسترده مردم در روز انتخابات امکانات و محيط مناسب از سوي دستگاه هاي اجرايي و نظارتي مهيا شود، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مانع تحقق اهداف شوم دشمن و ایجاد سکته سياسي بر آن ها می شود.

وی اذعان داشت: مردم شهرستان علي آباد کتول بارها با حضور در انتخابات و ديگر عرصه هاي سياسي و اجتماعي، ولايتمداري و علاقمندي خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و بار ديگر در روز 24 خرداد اين علاقه مندي و ارادت خود را به نظام، انقلاب و رهبري ثابت می کنند.

کی پور خطاب به دست اندر کاران انتخابات گفت: همه ی ما باید برای برگزاری انتخاباتی بدون نقص و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.

فرماندار علی آباد کتول ادامه داد: اعضای هیات نظارت، اجرایی و دهیاران باید با رعایت اصول  اخلاقی، تقوا، امانت داری و انجام صحیح وظایف محوله در برگزاری جدی و هماهنگ انتخابات پرشور سهیم باشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه