کانون دانشگاهیان گلستان از سعید جلیلی حمایت کرد

زرین نامه: کانون دانشگاهیان استان گلستان با صدور بیانیه‎ای ضمن اصلح دانستن سعید جلیلی و بر شمردن ویژگی‎ها و معیارهای انتخاب وی از این کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.


به گزارش زرین نامه؛ کانون دانشگاهیان استان گلستان با صدور بیانیه‎ای از سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

دراین بیانیه آمده است: انتخابات نقطه اساسی وصل افکار و آرای مردم به بدنه نظام و مظهر اقتدار و عزت حکومت است. با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهای الهی و بر پایه آرای مردم شکل گرفته است حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه استحکام و استقلال نظام بوده و خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان خواهد کشید.

این بیانیه تاکید کرد: بر این اساس کانون دانشگاهیان استان گلستان در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند به اصول و راه روشن امام (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضور موثر و فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به ویژه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را وظیفه خود می‎داند و همگان را به حضور باشکوه برای خلق حماسه سیاسی و انتخاب احسن در روز 24 خردادماه سال جاری فرامی‎خواند.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: بی‎تردید انتخابات ریاست جمهوری که از عالی‎ترین صحنه‎های مشارکت فعال سیاسی به شمار می‎رود می‎تواند با حضور حماسی و آگاهانه مردم و انتخاب نزدیک‌ترین فرد به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی برهه دیگری از رشد و تعالی نظام اسلامی برای دستیابی به اهدافش باشد.

کانون دانشگاهیان استان با عنایت به مواضع کانون دانشگاهیان ایران اسلامی پس از بررسی دقیق و همه جانبه براساس شاخصه‎ها و معیارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری ضمن احترام به نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان جناب آقای دکتر سعید جلیلی را به عنوان نامزد نهایی خود برگزیده و به مردم عزیز و ارجمند استان معرفی می‎کند که از آن میان می‎توان به معیارها و شاخصه‌های ذیل اشاره کرد:

1.اعتقاد راسخ به مبانی اسلام بویژه اصل ولایت فقیه

2.پایبندی به اصول و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری

3.تدین، اخلاص، صداقت و وجدان سیاسی

4.انقلابی، مؤمن، شجاع و کارآمد

5.برخورداری از تعهد همراه تخصص

6.پارسایی و پایبندی به ارزش‎های اسلامی

7.پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت

8.برخورداری از روحیه استکبارستیزی

9.عدالت محوری و ساده زیستی

10.عزم قوی در ریشه کنی فقر و فساد

11.بصیرت و هوشمندی

12.اعتلاگر عزت و استقلال و رفاه معیشت

13.دارای عزم و برنامه برای اجرای اقتصاد مقاومتی

14.معتقد به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تمدن نوین اسلامی

15.اعتقاد به شایسته‌سالاری و مردم‌سالاری دینی

16.پایبندی به گفتمان امام و انقلاب اسلامی

17.آگاهی سیاسی از مسائل ایران و جهان

18.تجربه، کفایت و کاردانی

کانون دانشگاهیان امیدوار است که ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم آگاه و همیشه در صحنه استان با انتخاب احسن و مبتنی بر حجت شرعی، اسباب عزت و سربلندی هرچه بیشتر کشور عزیزمان را در عرصه‎های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی را فراهم آورند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه