حضور در انتخابات نقطه آغاز خلق حماسه است

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول انتخابات را نقطه آغاز حماسه سیاسی دانسته، گفت: به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری باید خلق حماسه سیاسی را در کنار خلق حماسه اقتصادی در تمام طول سال ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، علی اکبر کی پور در همایش حماسه حضور تالار بوستان شهرستان علی آباد کتول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با حساسیت و دقت بسیار زیادی نام حماسه را برگزیدند، حماسه را کاری خارق العاده دانسته و بیان داشت: کشور ما برای پیروزی بر نظام سلطه در انتخابات 24 خرداد به حرکتی شجاعانه و خارق العاده نیاز دارد که به واسطه همدلی و حضور تمام اقشار مردم در عرصه انتخابات اتفاق می افتد.

وی از انقلاب و جنگ های حضرت پیامبر اکرم، قیام امام حسین (ع)، قیام 15 خرداد، انقلاب اسلامی و مقاومت ایران در جنگ تحمیلی بعنوان نمونه هایی از حماسه نام برده، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی خود را آغاز کرده و مقام معظم رهبری با توجه به ادبیات همان دوران با نام گذاری سال ها، بصیرت افزایی و همراهی مردم مانع نفوذ و تحقق اهداف دشمن شده است.

کی پور ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال با نام گذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی راه مقابله با دشمن را خلق حماسه بیان نموده اند که نقطه آغاز خلق آن حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد ماه است.

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه انتخابات ما فرصتی برای تقویت اقتدار نظام و معياری برای سنجش طرفداري مردم از انقلاب اسلامی از سوي دشمن است، تصریح کرد: باید با حضور گسترده در انتخابات مانع تبدیل فرصت به تهدیدی برای انقلاب شویم.

میزان حضور مردم ایران در انتخابات بی نظیر است

کی پور با اشاره به اینکه بیشترین حضور در انتخابات امریکا زیر 40 درصد است، اظهار داشت: در هیچ کشوری میزان مشارکت مردم در انتخاباتات پارلمانی و ریاست جمهوری به اندازه کشور ما نیست.

وی خاطر نشان کرد: چیزی که مردم را در روز انتخابات پای صندوق های رای می آورد، اعتقادات دینی مردم و تبعیت از ولی فقیهی با تدبیر است.

ایران امروز در جایگاه بلند علمی و سیاسی قرار دارد

فرماندار علی آباد کتول اشاره به اینکه انگیزه های امریکا بعد از انقلاب تغییر کرده است، گفت: بعد از انقلاب امریکا به دنبال آن بود که دست نشانده ای در ایران بگمارد تا منافع اش حفظ شود، اکا امروز می خواهد ما را از بین ببرد تا خود باقی بماند.

وی گفت: ایران در مباحث علمی بعد از انقلاب رشد بالایی داشت و امروز ما بسیاری از نیازمندی های خود را در ایران تامین می کنیم.

کی پور با اشاره به خصوصیات خدا باوری، مردم باوری و خود باوری از خصایص امام خمینی (ره)، ادامه داد: ویژگی های امام خمینی (ره) و بعد از ایشان تدبیر ممقام معظم رهبری موجب جایگاه رفیعی امروز ایران در دنیا است.

وی با بیان اینکه امروز به لحاظ سیاسی اقتدار ما در جایگاهی قرار داریم که مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان، اسرائیل را تهدید نموده و فرمودند ما از سوریه، لبنان و فلسطین دفاع کردیم، افزود: امروز دومین قدرت سیاسی جهان بیان می کند تا ایران در جلسه ای نباشد، ما نمی آییم زیرا می داند ایران باج نمی دهد.

کی پور با اشاره به اینکه جایگاه بلند ایران موجب احساس خطر در دشمن شده، خاطر نشان کرد: این احساس خطر موجب تصمیم آن ها بر تحریم های اقتصادی ایران شد، اما ما همچنان مقتدارنه خواهیم ایستاد.

فرماندار علی آباد کتول در پایان گفت: هزینه بالا و ایثار جان شهدا برای انقلاب اسلامی همیشه گواهی علاقه مندی ما به نظام است که باید با حضور در انتخابات 24 خرداد این علاقه مندی را باری دیگر به دنیا نشان دهیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه