مستند «کدام انحراف؟» بر روی فضای مجازی قرار گرفت

زرین نامه: مستند «کدام انحراف؟» که با اسناد و شواهد دقیق و با استفاده از نظرات کارشناسان، وقایع مهم و تاثیرگذار کشور در طول سال‌های ٨٤ تا ٩٢ را با تأکید بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تحلیل می‌کند بر روی فضای مجازی قرار گرفت.


به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی سفیرفیلم، «کدام انحراف؟» نام مستند بلندی است که دو دوره متفاوت در صحنه سیاست داخلی و خارجی ایران را به تصویر می‌کشد.

رضا صادقی، نویسنده و کارگردان «کدام انحراف؟» درباره موضوع این مستند گفت: با روی کار آمدن دولت نهم و اتخاد سیاست تهاجمی در مناسبات خارجی توسط آن دولت، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل افزایش یافت و به دنبال این تغییرات، استراتژی و طراحی غرب برای مقابله با ایران نیز دچار تحول شد؛ تغییری که نهایتا به تغییر در محاسبات، سیاست‌ها، رفتار و عملکرد مسئولان آن دولت منجر شد.

وی افزود: «کدام انحراف؟» تلاش کرده است که با اسناد و شواهد دقیق و با استفاده از نظرات کارشناسان، وقایع مهم و تاثیرگذار کشور در طول سال‌های ٨٤ تا ٩٢ را با تأکید بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تحلیل کند.

بنابر این گزارش، این مستند، که در آن برای اولین بار شاهد تصاویری از یک چهره جنجالی سال های اخیر هستیم، به تبیین تأثیرات فتنه ٨٨، بیداری اسلامی، مذاکره با امریکا و انتخابات آزاد نیز می‌پردازد.

مستند «کدام انحراف؟» که هم‌اکنون از طریق سایت سفیرفیلم به آدرس www.safirfilm.ir‏ قابل دریافت است، دومین اثر سیاسی سفیرفیلم در ایام انتخابات است.

مصطفی رضوانی مدیر تعاملات سفیرفیلم در نشست خبری مرکز سفیر که ابتدای امسال برگزار شده بود خبر از تولید سه مستند با موضوع انتخابات داده بود.

«مصاف» و «نبرد خاموش» دو مستندی است که علاوه بر «کدام انحراف؟» توسط سفیرفیلم ساخته شده است./دانا

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه