پاسداران انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند

زرین نامه: نماینده ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول گفت: پاسداران در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیجان عین الکمالی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: دلیل نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار نزدیکی ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی به ویژگی امام حسین (ع) است.

وی پاسداری از دین خدا را مهم ترین ویژگی امام حسین ( ع) دانسته، با اشاره به فرموده پیامبر اعظم‌(ص) اظهار داشت: نهال اسلام توسط پیامبر اعظم (ص) ایجاد و امام حسین (ع) از اسلام و انقلاب خدا پاسداری کرد.

عین الکمالی افزود: پاسداران ما نیز در راستای انقلاب رسول خدا از انقلاب اسلامی که در 22 بهمن 57 توسط امام راحل و عظیم و شان ایجاد شد، پاسداری می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول تصریح کرد: ادامه حیات انقلاب اسلامی بعد از پیروزی نیازمند گروهی با اقتدا به امام حسین (ع) برای پاسداری از نظام اسلامی بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت 58 توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند اگر نهاد های از این انقلاب دچار تزلزل و انحراف بشود، مشکل انحرافی آنها را به واسطه سپاه حل می کنیم، گفت: مقام معظم رهبری از سپاه رضایت داشته و هر جا نقص، عیب و کمبودی در انقلاب مشاهده می شود ایشان آن مشکل را از طریق سپاه برطرف می کنند.

عین الکمالی با بیان اینکه پاسداران باید ویژگی های ایمان، اعتقاد و باور خود به انقلاب اسلامی را حفظ کنند، افزود: پاسداران باید برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، اهداف مردم را در مسیر انقلاب قرار داده و حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول در پایان خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران همانطور که توانست جنگ را در 8 سال دفاع مقدس اداره کند، در مبارزه با تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی نیز نقش موثری خواهد داشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه