آرامش اجتماعی برای خلق حماسه سیاسی بر قرار است

زرین نامه: به گفته ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول، تعداد کاندیدای زن در 2 روستای الازمن و نوده کتول در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، بیشتر از مردان است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ شور انتخابات در همه روستاهای علی آباد کتول برقرار است اما روستاهای مزرعه کتول، سنگدوین، حکیم آباد و پیچک محله گوی سبقت را در خلق بیشترین شور انتخاباتی از دیگر روستاها ربوده اند.

** بعد از 14 حضور اولین کاندید ترکمن در انتخابات شورای اسلامی روستای کوچک اوستاجی، شور و شعف انتخاباتی را در این روستا با حضور دو طیف ترکمن و بلوچ دو چندان کرده است.

** حضور 2 نفر از اهالی روستای مزرعه کتول (که تابستان ها به روستای بالادست افراتخته کوچ می کنند) در بین کاندیدای روستای افراتخته که موجب نارضایتی تعدادی از اهالی این روستا شد، با حضور بخشدار مرکزی، اعضاء از هیئت نظارت و بازرسی شهرستان، نیروی انتظامی و انصراف یک کاندید مزرعه الاصلی حل شده و آرامش انتخاباتی همراه با وحدت دوباره اهالی دو طیف به این روستا باز گشت.

** دهیار روستای عرفان آباد گفت: مردم روستای ما همراه با مردم سراسر کشور برای حفظ نظام جمهوری اسلامی در انتخابات 24 خرداد شرکت کرده و مشتی کوبنده بر دهان امریکا خواهند زد.

** دهیار روستای حسین آباد با ذکر ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، بیان داشت: رای ما صدر در صد در انتخابات شخص اصلح موثر و برای کشور سرنوشت ساز است.

وی با بیان اینکه شور انتخاباتی به دلیل همزمانی دو انتخابات محلی و ملی گسترده می باشد، افزود: دشمن با دنبال القای عدم تاثیر آراء مردم در انتخابات روز جمعه است، اما مردم بدانند دشمن تنها به نفع منافع خود حرف می زند که ما باید بر خلاف آن عمل کنیم.

** بعضی از دهیاران نیز از رییس جمهور آینده خواستار تثبیت شغل در راستای خدمت بهتر به مردم روستای خود هستند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه