سپاه پاسداران سپر بلای انقلاب است

زرین نامه: فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: سپاه پاسداران سپر بلای انقلاب اسلامی و ضامن حفاظت از آرمان های نظام است.

سرهنگ سید علی موسوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: فلسفه ی وجودی سپاه پاسداران به تاسی از بزرگترین پاسدار جهان اسلام امام حسین (ع)، در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی است.

وی یکی از بزرگترین افتخارات این سازمان مهم و راهبردی نظام را نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار دانسته، اظهار داشت: این نامگذاری حاوی پیام و مسئولیتی مهم از سالار شهیدان امام حسین (ع) برای پاسداران است که باید برای حفظ و حراست از اسلام، نظام و ارزش های انقلاب اسلامی به آن توجه کنند.

سپاه پاسداران از بین مردم رویید

موسوی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از بین مردم رویید، پاسداری را افتخاری برای خود دانسته، تصریح کرد: امروز ثمرات و برکات این جوشش بزرگ در عرصه های مختلف نظام اسلامی برکسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه علی آباد کتول با بیان اینکه حفظ و صیانت از اسلام، ارزش ها و نظام اسلامی مبانی پاسداری می باشد، افزود: امروز هر شخصی که از دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت و به مبانی اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی ارج می نهد، پاسدار است.

وی با بیان اینکه امروز تقریبا پاسداران راس عمل به امور و مسئولیت های فرماندهی کل قوا را برعهده دارند، خاطر نشان کرد: امروز با تمام وجود از دستاورد های نظام، خون شهدا، انقلاب و ارزش ها، صیانت می کنیم.

موسوی در پایان با اشاره به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: پاسداران در تحقق این امر با تبعیت از تبعیت از مقام معظم رهبری ضمن حضور در وعده سیاسی 24 خرداد، با انتخابی هوشمندانه و گزینش شخصی اصلح، شجاع و پایبند به قوانین و ارزش های انقلاب به عنوان پاسداری کوچک و عضوی از این انقلاب عمل خواهند کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه