حاشیه های خواندنی از حضور مردم در انتخابات

زرین نامه: مردم شهرستان علی آباد کتول ضمن دعوت از دیگر هموطنان برای حضور در انتخابات، علت حضور خود را تبعیت از فرمان امام خامنه ای، پاسداری از خون شهدا و حفظ استقلال کشور اعلام کردند.

به گزارش زرین نامه؛ پیرمردی که اشک شوق از حضور یکپارچه مردم در انتخابات به چشم داشت و گویی رنج پیری امانش را بریده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار زرین نامه مبنی بر علت حضورش در انتخابات ضمن نگاهی معنی دار بیان داشت: برای خدا، مگر می شود در انتخابات شرکت نکرد؟ استقلال کشور نیازمند این انتخابات است و استقلال کشور موجب کوتاهی دست امریکا و دشمنان.


وی در توصیه به دیگر همشهریان برای حضور در انتخابات گفت: من که دیگر توانی برای زندگی ندارم و عمر کمی از من باقی مانده، برای حفظ انقلاب برای عمل به فرمایش حضرت آقا (مقام معظم رهبری) در انتخابات شرکت کرده ام، این یعنی آنهایی که توان دارند باید از من زودتر برای انتخابات حاضر شوند.

در گوشه ای دیگر از شعبه اخذ رای، دختر بچه ی 4-5 ساله با نشان دادن انگشت رنگی به خبرنگار ما گفت: از من عکس می گیری؟ می خوام همه ببینن که منم رای دادم.


همچنین پیرزنی با عصای چوبی که دخترش وی را برای حضور در پای صندوق رای همراهی می کرد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات برای ما و کشور واجب است و باید برای تبعیت از فرمان حضرت آقا (مقام معظم رهبری) انتخاباتی درست انجام دهیم.

IMG_7982.JPG - 76.09 کیلو بایت

در خیابان امام رضا (ع) شهر علی آباد کتول، پیرمردی دوچرخه سوار که در حال بازگشت از محل شعب اخذ بود، در گفتگو با خبرنگار زرین نامه گفت: من برای زنده نگاه داشتن شهدا و حفظ انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت کردم و به مردم عزیز نیز برای حضور در انتخابات دعوت می کنم.

در شعبه دیگری از شعب اخذ رای خانم جوانی در گفتگو به خبرنگار زرین نامه گفت: همه ما باید برای حفظ حرمت خون شهدا در انتخابات شرکت کنیم.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات و گزینش شخص اصلح گفت: از همه مردم خواهشمندم در صورت عدم انتخاب نامزد مورد نظر خود چه در ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها، از انجام اعمال غیر قانونی بپرهیزند، تا شیرینی حماسه با تلخی بی قانونی از بین نرود.

IMG_7978.JPG - 73.52 کیلو بایت

IMG_7977.JPG - 75.59 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه