دنیا از حضور پررنگ مردم در انتخابات شوکه شد

زرین نامه: نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بصیر، با معرفت و با شعور پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ آفریدند و دنیا ازحضور پررنگ مردم در انتخابات شوکه شدند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رحمت الله نوروزی اظهار داشت: تمام رسانه ها و خبرگزاری های جهان، اخبار انتخابات ایران را پوشش می دهند که این نشانه اقتدار و اهمیت ایران در دنیا است.

وی با بیان اینکه مردم پیوند ناگسستنی با امام (ره)، انقلاب، نظام و با ولایت فقیه دارند؛ اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ در پای صندوق های رای تیر خلاصی به نیت شوم آمریکا و اسرائیل که در پی کمرنگ کردن حضور مردم و دلسردی آنان از نظام بودند، زده اند.

نوروزی عنوان کرد: روز جمعه شاهد بودیم که مردم با چه شور و شوقی به پای صندوقهای رای رفتند تا بتوانند ادای تکلیف داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس گفته ها، میزان مشارکت مردم در تهران حدود 70 درصدی اعلام شد که این میزان در شهرستان ها قطعا بیشتر است.

نامزدها به قانون تمکین کنند

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس به نامزدها و طرفداران تاکید کرد: باید به قانون تمکین کنند و به فرد پیروز تبریک گویند و حمایت کنند.

وی اظهار داشت: همه نامزدها با از فردا از داوطلب پیروز انتخابات برای توسعه و تعالی کشور حمایت و پشتیبانی داشته باشند.

نوروزی گفت: مردم ولی نعمت و بسیار با عظمت هستند و علی رغم تورم، بیکاری و مشکلات موجود برای تجدید میثاق با نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کردند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه