مسئولان کشور خدمتگزاران راستين ملت هستند

زرین نامه: ریيس اداره تبليغات اسلامي علي آباد کتول گفت: به راستي مسئولان خدمتگزاران صديق مردم و ملت ايران هستند و تامین هر گونه خواسته و نياز ملت گواهي بارز بر اين ادعا است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام سيد علي حسيني، در ديدار با اسماعيل غيجي بخشدار مرکزي شهرستان علی آباد کتول گفت: يكي از وظايف و رسالت‌ها در حكومت و نظام اسلامي، رسيدگي به امور، تامین خواسته‌ها و نيازهاي مردم است، كه در حكومت اسلامي و نظام جمهوري اسلامي اين حقايق به روشني ديده مي‌شود.

وی تصريح كرد: حكومتي كه بتواند خواسته و نيازهاي مردم جامعه را تامين كند و مردم در آن جامعه مطرح باشند، كشوري مستقل و مترقي است، چرا كه خود را از هر گونه نيازي خودكفا مي‌داند.

حسيني مسئولان نظام را خدمتگزاران واقعي مردم دانسته، افزود: اميدواريم مسئولان نظام براي حفظ جايگاه مردم در نظام، از هيچ تلاشي كوتاهي نكنند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي علي آباد کتول تصريح کرد: مسئولان بايد با رفتار، کردار و خدمت بي‌منت، به مردم اميد داده و اعتماد آنها را نسبت به دلسوزی و خدمتگزاری اين نظام برای مردم را جلب کنند.

وي درک مردم را بالا دانسته، عنوان داشت: مسئولان بايد در اين زمينه هوشيار بوده و در خدمتگزاري به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه