برنامه بسیج، نزدیک کردن همه کشاورزان به سطح تولید کشاورز نمونه است

زرین نامه: سردار نقدی با اشاره به توجه ویژه به تولیدات صنعتی، گفت: نباید همه تولیدات وابسته به صنعت باشد و باید وابستگی به صنعت را کم کرده و از همه ظرفیت های بومی و حتی خانگی استفاده کنیم.

به گزارش زرین نامه؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز ( اول تیر ماه ) در بازدید از طرح های بسیج سازندگی روستای امیرآباد گرگان در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برنامه های حماسه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاری در صدد هستیم برنامه ای برای نزدیک کردن سطح تولید همه کشاورزان به میزان تولید کشاورزان نمونه اجرایی کنیم تا باعث کاهش اختلاف درآمد بین کشاورزان و کشاورز نمونه برگزار کنیم.

وی افزود: در استان گلستان و مازندران ، کشاورز نمونه در هر هکتار 19/6 تن شالی برداشت می کند در حالی که متوسط 6/4 تن در هر هکتار است که بیشتر از 3 برابر کشاورز معمولی است و به همین منظور به دنبال انتقال تجربیات و آموخته های کشاورزن نمونه به همه کشاورزان هستیم.

نقدی تصریح کرد: با کمک اساتید، دانشجویان در مجوعه های رشته های کشاورزی و منابع طبیعی و بسیجیان جهاد سازندگی در صدد هستیم که این امر محقق شود و نیازی به واردات نباشد.

وی با اشاره به توجه ویژه به تولیدات صنعتی، افزود: نباید همه تولیدات وابسته به صنعت باشد و ما باید وابستگی به صنعت را کم کرده و از همه ظرفیت های بومی و خانگی استفاده کنیم تا اجرای شیوه های متنوع اقتصاد مقاومتی با شکوفایی اقتصاد و کشاورزی کشور بشویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه بزرگترین اشتباه، صنعتی کردن همه تولیدات است یادآور شد: برای شکوفایی و توسعه طرح های تولیدی اقتصاد مقاومتی، رویکرد همه اردوهای جهادی و طرح هجرت به جای رویکرد خدمات محور، رویکرد تولید محور خواهد بود./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه