سردار نقدي:بسیج می تواند در اقتصاد حماسه ساز شود

زرین نامه: رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع خبرنگاران گلستاني عنوان كرد: دولت آينده اگر از ظرفيت عظيم بسيج غفلت نكند، اين ظرفيت عظيم مي تواند در اقتصاد حماسه ساز شود.

به گزارش زرین نامه؛ رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جواب سوال خبرنگاري مبني بر تعامل دولت ها با بسيج در زمينه اقتصاد مقاومتي گفت: بسيج در طول تاريخ خودش بر اساس مشي ولايت و رهبري با همه دولت ها با آغوش باز و با ديد همكاري و تعامل به ميدان آمده و هر كدام از دولت ها نيز به اندازه اي توانستند از اين ظرفيت عظيم استفاده كنند.

محمدرضا نقدي تصريح كرد: بيشترين بهره برداري از ظرفيت بسيج مربوط به دوران دفاع مقدس است و بعد از آن در كشور ما از اين ظرفيت عظيم آن طور كه بايد و شايد استفاده نشد در حاليكه مي توانست گره گشاي خيلي از مشكلات و مسائل باشد.

وي افزود: نمونه استفاده مطلوب از ظرفيت بسيج همين كاهش فاصله بين كشاورزان نمونه و ساير كشاورزان است كه مي تواند يك تحول بزرگي در كشاورزي و توليد مواد غذايي در كشور بوجود آورد و با همين سطح زير كشت و سرمايه گذاري مي توانيم به خودكفايي برسيم.

نقدي در ادامه اذعان داشت: دولت آينده اگر از ظرفيت عظيم بسيج غفلت نكند، اين ظرفيت عظيم مي تواند حماسه ساز شود.

انتخابات 24 خرداد ماه باطل السحر ترديدها شد

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور درپاسخ به سوالي در مورد انتخابات 24 خرداد ماه 92 اعلام داشت: سی وچند سال بود که آمریکا و استکبار علیه ایران تبلیغات می کردند، ولی تبلیغاتشان سندی نداشت که بخواهند به آن استناد کنند. متاسفانه در سال ۸۸ خیلی از کسانی که در مسندهای بالای نظام کارکرده بودند، با طرح ادعای تقلب، یک سند به آنهایی که علیه انقلاب فعالیت می کردند، دادند.

نقدي افزود: حرف آنها به هر حال یک تردیدی را در دنیا نسبت به صداقت انقلاب اسلامی ایجاد کرد اما خوشبختانه این انتخابات، باطل السحر این تردید ها شد و ما ان شا الله شاهد تغییر رویکرد خیلی گسترده تر مردم دنیا نسبت به انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وي ادامه داد: کسانی که یک مقداری در اعتمادشان نسبت به انقلاب ترديد ايجاد شده بود برایشان ثابت شد که تمام ادعای این تقلب ها دروغ بوده و به دامن انقلاب برگشتند که این ها ظرفیت های بزرکی است که آثارشان را به زودی خواهیم دید.

ترويج كار بايد به عنوان يك ارزش تلقي شود

سردار نقدي در جمع خبرنگاران استان عنوان كرد: تولید و کار و تلاش مضاعف در جامعه باید به عنوان یک ارزش تلقی شوند و پشت ميز نشستن و تنبلي بايد به عنوان ضد ارزش به مردم معرفي شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: اگر فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ غالب کشور شود و همه مردم به فرهنگ كار و تلاش و استفاده از ظرفيت هاي راكد توجه كنند همين استان هاي شمالي مي تواند كل كشور را از لحاظ گوناگون تامين كند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اعلام كرد: استان گلستان یکی از سه استان برتر اقتصاد مقاومتی است و با ظرفيت هايي كه در اين استان وجود دارد نبايد حتي يك بيكار داشته باشيم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه