حماسه سیاسی 24 خرداد گواه وفاداری مردم به نظام اسلامی است/بزرگداشت معارف مهدوی بزرگداشت عدالت است

زرین نامه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در جشن میلاد امام زمان (عج) گفت: خلق حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد، تجلی مردم سالاری دینی و مظهر اقتدار ملی ایران بود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دکتر علیرضا لادن مقدم در جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) گفت: ظهور منجي عدالت‌ گستر بشارتی است که امید را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده می‌کند.

وی فراهم نمودن زمینه ظهور را یک واجب دینی دانسته، اظهار داشت: شیعیان وظیفه دارند همان‌گونه که در اندیشه و اعتقادشان عدالت طلبی و عدالت خواهی جا گرفته است در اعمال و کردارشان این ویژگی بیش‌تر نهادینه شود و رفتار همه انسان‌ها به سمت عدالت حرکت کند.

لادن مقدم در ادامه ترويج فرهنگ مهدويت در جامعه به‌ ويژه در ميان قشر جوان را ضروري دانسته، تصریح کرد: آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با آرمان ها، ارزش ها و باورهای بنیادین فرهنگ والای مهدوی زمینه ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است.

حماسه سیاسی 24 خرداد گواه وفاداری مردم به نظام اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که حضور گسترده در حماسه سیاسی انتخابات 24 خردادماه، گواه صدق پايمردي و وفاداري مردم ايران اسلامي به نظام با بركت جمهوري اسلامي بود، آن را تجلی مردم سالاری دینی و مظهر اقتدار ملی برشمرد و افزود: حضور حداكثري و پرشور طيف هاي گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علايق و سلايق گوناگون در كنار يكديگر در صفوف به هم پيوسته يازدهمين انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا در سراسر كشور، حكايت از وحدت، همدلي و انسجام اسلامي براي پيشرفت، آباداني و برقراري عدالت در سطوح مختلف جامعه دارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدخانی به تشریح مهدویت و معارف مهدوی پرداخت و گفت: بزرگداشت معارف مهدوی بزرگداشت عدالت است.

وی در ادامه به فلسفه ظهور و لزوم فراهم کردن شرایط توسط مومنین برای ظهور امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک خداوند هیچگاه مومنین و مسلمین را بدون امام و پیشوا رها نخواهد کرد، پس باید مومنین واقعی همواره منتظر ظهور امام و پیشوای خود باشند.

به گزارش زرین نامه، در این مراسم سراسر شور و معنویت که با حضور هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و جمعی از دانشجویان برگزار شد، مدیحه‌سرایان و ذاکران اهل‌بیت (ع) به مدح و منقبت و ذکر سجایای آخرین ذخیره الهی، حضرت حجت بن الحسن المهدی (ع) پرداختند و در پایان از اساتید و کارکنان ایثارگر و جانباز در پاسداشت روز پاسدار و جانباز، عوامل اجرایی امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 و همچنین دو تن از جوانترین پرسنل واحد به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به نحو شایسته ای تجلیل شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه