انتقاد استاندار گلستان از بانك صادرات

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: کشتارگاه صنعتی دام برای گلستان بسیار حیاتی است که متاسفانه از سوی بانک صادرات مورد بی‎توجهی قرار گرفته است.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، جواد قناعت ظهر امروز در چهل و یکمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گلستان اظهار داشت: کارگروه توسعه کشاورزی یکی از کارگروه‎‎های بسیار فعال است که یکی از کارهای ارزنده و خوب دولت دهم به شمار می‎رود.

وی بیان داشت: هماهنگی مجموعه‎های مختلف حوزه‎های بخش کشاورزی، آب و سایر بخش‎هایی که در تصمیم‎گیری‎ها و تصمیم‎سازی‎های بخش کشاورزی استان دخالت دارند سبب شده تا مقدمات و بستر مناسب برای پیشرفت استان مهیا شود لذا باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‎های ایجاد شده حداکثر استفاده انجام گیرد.

هر دولت و هر نگرشی باید نسبت به پیشبرد کارهای شایسته تلاش کند

استاندار گلستان از همکاری بانک‎های استان قدردانی کرد و افزود: این انتظار وجود دارد تا از فرصت باقیمانده برای رشد و تعالی استان به شایسته‎ترین نحو استفاده شود و کار و تلاش تا پایان عمر دولت دهم یکی از الزامات جدی است.

قناعت تصریح کرد: هر دولت و هر نگرشی که می‎آید باید نسبت به پیشبرد کارهای شایسته تلاش کند قطعا این کارگروه با این ترکیب و سازوکار به هدفگذاری پیش‎بینی شده با قوت ادامه خواهد داد و باید از استعدادهایی که به هر دلیلی فعال نشده برای ارتقاء استان بکار گرفته شوند.

وی از مدیران دستگاه‎ها خواست تا در راستای پیگیری طرح ‎ها و پرونده‎های بخش کشاورزی استان تلاش کنند.

کار در ریل پیشرفت انجام می‎شود/ انحراف‎های تک‎رقمی قابل توجیه هستند

استاندار گلستان در خصوص راستی‎آزمایی طرح‎های بخش کشاورزی اذعان کرد: خوشبختانه کار در ریل پیشرفت خودش انجام می‎شود به طوریکه از یک‎هزار و 731 پرونده راستی‎آزمایی شده 72 طرح دارای انحراف است که این میزان انحراف قابل پذیرش و توجیه است.

قناعت افزود: زمانی که انحراف‎های شاخ‎دار گذشته را با میزان انحراف اعتبارات را بررسی می‎کنیم نشان می‎دهد که انحراف‎های تک‎رقمی قابل توجیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته بخش کشاورزی باید فعال‎تر شود تا شاهد کاهش میزان انحرافات باشیم، ابراز امیدواری کرد تا مابقی طرح‎های بر زمین مانده و انعقاد قرارداد شده نیز با همکاری دستگاه‎های اجرایی بر ریل پیشرفت قرار بگیرند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه