دست های سیاسی مستکبران در این مسلمان کشی ها دخیل است

زرین نامه: نماینده مردم گلستان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: دست های سیاسی مستکبران در این مسلمان کشی ها دخیل است.

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه با اشاره به اینکه چند کشور مستکبر اسم خود را جامعه جهانی نامیده اند، افزود: ریشه بسیاری از اختلافات، جنایات و مسلمان کشی ها در عربستان، قطر، مصر، سوریه و بسیاری از کشوها وجود دستان سیاسی و پشتیبانی کشورهای استکباری است.

وی با بیان اینکه هدف دولت های استکباری در کشتار شیعیان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است، وجود تفرقه بین اقوام، ادیان و مذاهب را به نفع کشورهای استکباری دانسته، اذعان داشت: هدف مستکبران از ایجاد این آشوب ها، اختلافات و مسلمان کشی ها ایجاد اختلاف بین قومیت ها و به ویژه دین اسلام است.

شاهرودی با تاکید بر ایجاد سلح و دوستی بین مسلمانان و اقوام مختلف خاطر نشان کرد: علمای مذهب اهل بیت مسلمان کشی و مقابله و ایجاد کشار جمعی را جایز نمی دانند، به همین دلیل هنوز واکنش نداده اند و انتقام گیری به صلاح و مشروع نمی باشد.

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه در ابتدا به سیاست مداران مصر امیدواری بود اما آن ها نیز در دام استکبار افتادند و نمی دانند چه راهی را پیش بگیرند، افزود: من امیدوارم ان شالله با هوشیاری مسلمانان و به ویژه پیروان اسلام ناب محمدی (ص) این نقشه های شوم به جایی نرسد.

شهید بهشتی شهید انقلاب است

وی در خصوص شهید بهشتی بیان داشت: شهید بهشتی فدای قوه قضاییه و شکلگیری آن نشد، بلکه ایشان فدای انقلاب اسلامی شد.

شاهرودی شهید بهشتی را یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی دانسته، اظهار داشت: پست شخصی شهید بهشتی در مسئله شهادت ایشان دخیل نبود و کسانی که با اصل اسلام، انقلاب و دین مخالفت داشتند، ایشان را که یکی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی بود، به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه و تمام این ترورها و شهادت رساندن ها بخاطر مخالفت با اصل انقلاب بود افزود: شهید بهشتی هرجای دیگری در هر پست دیگری هم قرار می گرفت مانند شهید قدوسی و بسیاری از یاران امام خمینی (ره) به شهادت می رساندند.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه