بیمارستان بقیه الله الاعظم تجهیز می شود/اختصاص 600 میلیون تومان به مرکز بهداشتی درمانی شماره یک

زرین نامه: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از اختصاص 600 میلیون تومان به مرکز بهداشتی درمانی شماره یک و تجهیز بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان علی آباد کتول تا نیمه دوم سال جاری خبر داد.

دکتر تقی ریاحی در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان علی آباد کتول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه گفت: زمین و هزینه های مجوز مرکز بهداشتی درمانی شماره یک توسط خیرین شهرستان اهداء شده است.

وی اظهار داشت: مبلغ 600 میلیون تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان جهت انجام مراحل اولیه و آغاز ساخت ساختمان تامین می شود و برای ادامه ساخت و ساز باید به دنبال منابع دیگری نیز باشیم.

ریاحی در خصوص بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان علی آباد کتول گفت: این بیمارستان فضا و بضاعت خوبی را برای شهرستان فراهم کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: فاصله بیمارستان با شهر یکی از آسیب های بیمارستان است که با تجهیز و استفاده بهینه از خدمات می توان آن را برطرف کرد.

وی در پایان با اشاره به برخی نیازمندی های بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان علی آباد کتول خاطر نشان کرد: این بیمارستان تا نیمه دوم سال به سی تی اسکن، اکو، رادیولوژی و تست ورزش مجهز خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه