اکران فیلمهای حمله جنایتکارانه آمریکا به هواپیمای مسافری ایران در گرگان

زرین نامه: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گلستان از اکران فیلم های جشنواره فیلم عمار در استان به مناسبت سالروز حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ مهدی ناظریان صبح پنجشنبه در نشست کارشناسان حوزه هنری افزود: تعدادی از فیلم های جشنواره فیلم مردمی عمار، ساعت 18 امروز در محل مجتمع فرهنگی، سینمائی بهمن گرگان اکران خواهد شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری گفت: موضوعات این فیلمها مربوط به حمله جنایتکارانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرانی است و پس از اکران نیز این آثار توسط اساتید و هنرمندان عرصه فیلمسازی تحلیل و بررسی خواهد شد.

ناظریان در ادامه از علاقمندان به حضور در این جشنواره دعوت کرد و افزود : با توجه به اینکه سال گذشته نیز تجربه اکران فیلم های جشنواره عمار را در استان گلستان داشته‌ایم امیدواریم این جشنواره فرصت مناسبی را برای هنرمندان و علاقمندان به رشته فیلمسازی خصوصاً در زمینه انقلاب اسلامی فراهم کند.

وی در پایان گفت: از شاخصه‌های این جشنواره، مردمی بودن، متفاوت بودن و انتقال مفاهیم اخلاقی است و این ویژگیها قطعاً تأثیرات بیشتری بر روی مخاطبان دارد.