مردم گام اول حماسه سیاسی را با قدرت برداشتند/ باید در تمام عرصه ها با قدرت وارد شویم

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: مردم در انتخابات 24 خرداد ماه، گام اول حماسه سیاسی را با قدرت برداشتند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول ضمن قدر دانی از دست اندرکاران انتخابات 24 خرداد، بیان داشت: حضور با عظمت مردم در انتخابات نشانه پایبندی آن ها به مبانی اعتقادی و انقلابی و پیروی از مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی باید در تمام عرصه ها مانند انتخابات خرداد ماه با قدرت گام برداریم.

کی پور با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد دولت احمدی نژاد مبنی بر رسیدن نقشه علمی کشور به نقطه آخر، اذعان داشت: فعالیت های دولت نهم و دهم جایگاه کشور را در بسیاری از عرصه ها در دنیا ارتقاء داد، به گونه ای که عقب افتادگی ها در بسیاری موارد جبران و در بعضی موارد از نقطه مورد نظر نیز پیش روی کردیم.

فرماندار علی آباد کتول ضمن ضمن تبریک به حسن روحانی رییس جمهور منتخب، تصریح کرد: موضع گیری با تدبیر ایشان در مورد روابط بین المللی نشان می دهد با تغییر روسای جمهور، اهداف و برنامه های انقلاب پابرجا است.

وی افزود: امیدواریم برنامه های آقای روحانی به گونه ای باشد که مسیر رو به پیشرفت کشور در منطقه در تمام عرصه ها با سرعت و قوت بیشتر طی شود.

کی پور خاطر نشان کرد: پیروی از بیانات و راهنمایی های مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیهی عادل و با تدبیر زمینه حرکت رو به رشد کشور در جهان را فراهم می کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه