شهرداری شهر جدید مزرعه افتتاح شد+حاشیه ها

زرین نامه: عصر امروز شهرداری شهر جدید مزرعه کتول با حضور معاون امور عمرانی استاندار گلستان، نماینده مجلس، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان علی آباد کتول و مردم مزرعه افتتاح شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه ضمن قدر دانی از حضور فعال و موثر مزرعه کتول در تمام عرصه های ملی و انقلابی بیان داشت: مزرعه کتول دارای پتانسیل ها و ظرافت هازی زیادی است.

رحمت اله نوروزی اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی شاهد رشد، توسعه و بالندگی این مزرعه کتول در تمام عرصه ها باشیم.

پیشرفت مزرعه در گروه همدلی مردم و مسئولین است

فرماندار علی آباد کتول نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به همت مسئولین استانی، شهرستانی و نماینده مردم علی آباد کتول دهستان مزرعه کتول تبدیل به شهر شد.

علی اکبر کی پور با اشاره به آغاز فعالیت اعضای شورای منتخب و شهردار در شهر جدید مزرعه بیان داشت: پیشرفت و تعالی شهر مزرعه در گرو همدلی و هماهنگی مردم و مسئولین این شهر است.

وی اظهار داشت: فرایند تبدیل دهستان به شهر مزرعه کتول از مدت ها قبل آغاز و امروز به طور رسمی ساختمان شهرداری آن برای خدمات دهی بیشتر و بهتر افتتاح شد.

کی پور با اشاره به تقارن افتتاحیه شهرداری مزرعه با ماه مبارک رمضان افزود: ماه رمضان سرسختی و مقاومت در برابر مشکلات را به ما می آموزد که باید در راستای استفاده از پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان از این موقعیت و آموزش استفاده کنیم.

آغاز رسمی فعالیت شهرداری مزرعه از فردا

سرپرست شهرداری مزرعه در گفتگو با خبرنگار زرین نامه در حاشیه این مراسم بیان داشت: مزرعه کتول دارای بیش از 4500 نفر جمعیت است.

سید مهدی سید کتولی اشهار داشت: ساختمان دهیاری مزرعه تبدیل به ساختمان شهرداری شده است.

وی ضمن قدر دانی از زحمات نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس و دیگر مسئولین جهت شهر شدن مزرعه، تصریح کرد: شهرداری شهر جدید مزرعه کتول از فردا فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

سید کتولی در پایان گفت: امکانات اولیه این شهرداری در دهیاری سابق وجود دارد و امیدواریم با کمک مسئولین ادارات و دستگاه ها بتوانیم خدمات بهتری را به مردم این شهر ارائه دهیم.

حاشیه های افتتاحیه

به گزارش زرین نامه؛ حضور استاندار در آخرین لحظات افتتاح شهرداری مزرعه کتول لغو گونه ای که بنرها در استقبال از ایشان نصب شده بود و عبدالرضا دادبود بجای وی در این افتتاحیه حاضر شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه