نوروزی: هفته آینده تحقیق و تفحص از وزارت صنعت آغاز می شود

زرین نامه: نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ تعیین اعضای هیئت رییسه تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، احمد امیرآبادی رئیس، عباس پاپی زاده نایب رییس اول، بهرام بیرانوند نایب رییس دوم و بنده نیز به عنوان دبیر این هیئت انتخاب شده ایم.

 به گزارش زرین نامه؛ رحمت‌اله نوروزی دبیر هیئت تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آخرین جلسه این هیئت که عصر روز گذشته برگزار شد، بیان داشت: از هفته آینده تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت را عملیاتی خواهیم کرد و هدف از این تحقیق و تفحص آسیب شناسی وضع موجود است.

وی در مورد پایان کار دولت و احتمال ایجاد خلل در روند تحقیق و تفحص نیز اظهارداشت: عملکرد افراد به دولت‌ها مربوط نیست و در این تحقیق و تفحص قصد داریم که تحقیق و تفحص را با قدرت دنبال کنیم.

نماینده علی آباد کتول افزودنمایندگان مجلس در جلسه علنی روز بیستم خرداد گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عمکردوزارت صنعت و معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها را بررسی به تصویب رساندند.

دبیر هیئت تحقیق و تفحص از وزارت صنعت تشریح کردبررسی میزان ثبت سفارش برنج، گندم و روغن در دو سال گذشته، بررسی میزان ارز اختصاص داده شده به این کالاها، بررسی نحوه توزیع کالاهای مذکور و تاثیر آن بر نحوه تنظیم بازار، بررسی واردات بی‌رویه محصولات بی‌کیفیت و همچنین بررسی نحوه واردات نهادهای کشاورزی از جمله دلایل این تحقیق و تفحص بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه