مدیران و مربیان نمونه آموزشگاه های فنی و حرفه ای گلستان تجلیل شدند

زرین نامه: مراسم گرامیداشت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و تجلیل از مدیران و مربیان دولتی و بخش خصوصی آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، شب گذشته در گرگان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ ابوالفضل تیرانداز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه موضوعات مربوط به انرژی همیشه در دنیا حرف اول را می زند، گفت: آینده دنیا را مشاغل رغم می زنند از این رو هر که در این حوزه نباشد رقابت را باخته است.

وی افزود: مشاغل آینده بر اساس مهارت های زنده و کمکی استوار است.

تیرانداز تصریح کرد: اکتشاف، خلاقیت، پروژه محوری و تاثیرگذاری بخش از ریزفاکتورهای مهارت هایی است که مشاغل بر آن اساس پایدار می مانند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان خطاب به مربیان مراکز متذکر شد: مربی که به آموزش فنون می پردازد باید سند توسعه اشتغال را بداند، با سند راهبردی سازمان آشنا باشد و هدفی که سند چشم انداز کشور مترصد دستیابی به آن است را کاملا به خاطر بسپارد.

تیرانداز سند اشتغال کشور را در 14 بند معرفی کرد و افزود: چنانچه سند مذکور را دنبال کنیم به رتبه های بالای دنیا دست می یابیم.

وی اظهارداشت: تعامل پایدار و مثمر ثمر با دستگاه های مختلف از ضروریات اجتناب ناپذیر در نیل به توسعه در کشور است.

تیرانداز اضافه کرد: چنانچه هر سازمانی بخواهد سهم خود را در اقتصاد ارتقاء دهد باید مجهز به منابع انسانی توانمند باشد.

در این مراسم که با حضور قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران کل عضو شورای هماهنگی دستگاه های مرتبط با وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و کارکنان اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد، از مدیران و مربیان نمونه بخش دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه ای استان تجلیل شد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه