ارتقاء مهارت های عملی والدین گامی موثر در ترقیب فرزندان به اقامه نماز+ تصاویر

زرین نامه: کارشناس مسائل دینی در رسانه سراسری کتول گفت: والدین باید در راستای ترقیب فرزندان به نماز زبان آن ها را آموخته و مهارت های عملی خود را ارتقاء دهند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام مهدی فاطمی منش در نشست خانواده و نماز شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: خانواده ها باید دانش و بینش خویش را نسبت به جایگاه نماز در فرهنگ الهی افزایش دهند.

وی با اشاره به توانایی رشد انسان هم در جهت مثبت و هم در جهت منفی اظهار داشت: انسان برای آگاهی از اهمیت نماز باید با استفاده از عقل به آیات و روایات مراجعه کند.

فاطمی منش در مقایسه انسان و حیوان سه ویژگی عقل، احساس و هدف را مختص انسان دانست و تصریح کرد: انسان به واسطه این ویژگی ها از حیوانات و فرشتگان متمایز شده و باید برای رستگاری با رجوع به آیات قرآن کریم به حقیقت خلقت خود پی ببرد.

این کازشناس مسائل دینی در ادامه سخنان خویش به بیان داستان هایی در خصوص نماز را دوست دارم، نماز ستون دین است، نماز معراج مومن است، نماز نور چشم پیامبر است و نماز ما را از زشتی ها دور می کند، پرداختند.

به گزارش زرین نامه؛ مجموعه نشست های نماز و خانواده به مدت سه روز در کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری ستاد اقامه نماز شهرستان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز در خانواده و جامعه برگزار شد.

حاشیه ها:

در حاشیه این مراسم پخش فیلم ها و تصاویر مرتبط با موضوع نماز به نمایش در آمد.

 10 دقیقه پایانی مراسم نیز به پرسش و پاسخ  اختصاص یافت.

IMG_4523.JPG - 67.77 کیلو بایت

IMG_4526.JPG - 75.92 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه