فرماندار: رضایت مردم در گرو رعایت صریح قانون است

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر قانون باید در تمام شرایط گفت: ناراحتی متخلفین از لبه ی تیز قانون بهتر از اعتراض مردم به عدم رعایت قوانین است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: رسیدگی به شکایات تلفنی و شفاهی زمینه رضایتمندی مردم و شناسایی متخلفین را فراهم می سازد.

وی با تاکید بر اجرای قانون قبل از اعتراض مردم اظهار داشت: باید با اجرای مانورهای دوره ای شناسایی متخلفین در امر ترافیک و دریافت کنندگان کرایه بیش از نرخ مصوب را شناسایی و با اعمال قانون مانع از همگیری تخلفات شد.

شیب بلند سرعتگیرها کاهش یابد

کی پور ضمن دستور کاهش شیب بلند سرعت گیرها و برداشت یک لایه از آن، تاثیر آن را در کاهش سرعت رانندگان محلی موثر دانسته، تصریح کرد: شیب بلند سرعت گیرها رانندگان غیربومی را به دلیل نا آشنایی با جاده با خطر پرش زیاد مواجه و بجای کاهش سرعت، موجب آسیب بیشتر می شود.

تامین روشنایی در ورودی غربی علی آباد

وی با اشاره به تاثیر نصب علائم و تامین روشنایی جاده در کاهش تصادفات، نسبت به تامین روشنایی در ورودی غربی شهر، نصب تابلوهای گردشگری در ورودی و خروجی شهر و رنگ آمیزی سرعتگیرها به دستگاه های مربوطه تذکر داد.

سرویس های حمل و نقل دانش آموزی سازماندهی می شود

فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر فعالسازی شرکت سرویس دانش آموزی در سال تحصیلی جدید اذعان داشت: با فعالیت این شرکت و عقد قرارداد آن با آموزش و پرورش امکان سازماندهی، نظارت و کنترل سرویس های دانش آموزان در عمل به قوانین ترافیکی، رعایت مسائل اخلاقی- اجتماعی و حفظ امنیت دانش آموزان بیشتر است.

خیابان سی متری شمالی با ساخت بلوار زیبا سازی شود

کی پور بیان داشت: زیباسازی محلات با استفاده از نصب المان ها و توسعه فضای سبز در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء فرهنگ محلات آسیب پذیر بسیار موثر است.

وی خاطر نشان کرد: محله سی متری شمالی با ساخت بلوار و درصورت نصب نرده با استفاده از گلدان های شهری زیباسازی شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه