شکوه راهپیمایی روز قدس خواب صهیونیست ها را اشفته می سازد/حفظ قدس حفظ اسلام است

زرین نامه: نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شکوه و عظمت راهپیمایی مسلمانان در روز قدس، خواب صهیونیست ها را آشفته می سازد.

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه با اشاره به انتخاب هوشمندانه و نیک امام خمینی (ره) در انتخاب روز قدس، بیان داشت: حفظ قدس حفظ اسلام و بسیار با اهمیت است.

وی ایجاد آشفتگی و ترس در صهیونیست ها را یکی از فواید راهپیمایی روز قدس دانست و افزود: این راهپیمایی رژیم صهیونیستی را از ادامه حیات ننگین خویش نا امید می سازد.

شاهرودی با بیان اینکه دشمنان و استعمارگران بدنبال فراموشی جریان قدس هستند، گفت: دشمن می خواهد مسلمانان سرزمین اسلامی فلسطین و قدس اشغالی را به دست را فراموش کنند.

وی با اشاره به زندگی و حکومت 1000 ساله ی مسلمانان در کشور آندلس اسلامی - اسپانیای فعلی- خاطر نشان کرد: یهودیان و نصرانی ها تا قبل از ورود اروپاییان زیر سایه اسلام و در آسایش زندگی می کردند.

شاهرودی افزود: اروپاییان پس از ورود به آندلس با کشتار مسلمانان و تخریب حمام های آنها که نشانه مسلمانی بود ( اشاره می کند: تاریخ استفاده کشورهای اروپایی از حمام حدودا از 220 سال است) سعی در نابودی مسلمان داشتند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فشار زیاد اروپاییان موجب رضایت مسلمانان به ادامه زندگی در زیرسلطه استعمار و غرب شد، اما استعمارگران ناراضی حتی مسلمانان مسیحی شده را به قتل رسانیده و امروز موضوع اسلامی بودن آندلس فراموشی سپرده شده است.

وی با اشاره به شهر هزار منار در اسپانیا گفت: یکی از شهرهای معروف در جهان و بین مسلمانان به نام شهر" هزار منار" که در کشور اسپانیا قرار دارد -از آنجایی که نام منار مشخصه یک مسجد است- را به نام "گرانادا" تغییر دادند.

شاهرودی با تاکید بر پیشگیری از تکرار ماجرای آندولوس برای سرزمین های اسلامی و زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین و قدس خاطر نشان کرد: مسلمانان باید با حضور گسترده وبا شکوه در راهپیمایی روز قدس خواب آرام صهیونیست ها را آشفته سازند.


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه