تجاوز به یک دختر در گالیکش / دستگیری متجاوز پس از 2 ساعت

زرین نامه: متجاوزین به یک دختر در گالیکش پس از گذشت 2 ساعت از ارتکاب جرم دستگیر شدند.

به گزارش زرین نامه به نقل از نیلکوه؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش ضمن اعلام این خبر ادامه داد: با شکایت دختری مبنی بر تجاوز نسبت به وی ، بلافاصله اقدامات فوری جهت شناسایی متهمان انجام شد.

وی افزود: یکی از متهمان ضمن فریب دختر خانم، با وی طرح دوستی ریخته و او را به خلوتگاهی کشانده و مرتکب عمل شنیع شده است.

وی تصریح کرد: در همین رابطه با دستور دادستانی گالیکش، نیروی انتظامی این شهر به‌ محض اطلاع ظرف مدت 2 ساعت پس از وقوع جرم متهمان را دستگیر و روانه زندان کرد.

وی تأکید کرد: در مورد پرونده‌ها و شکایات مبنی بر تعرض به نوامیس و مزاحمت خیابانی بانوان بدون نوبت و با قاطعیت و حساسیت برخورد می‌کنیم که مورد همین پرونده قابل مثال است.

کریمی توصیه کرد: پدرها و مادرها در خصوص طرح رفاقت و مهربانی با دختران و فرزندان خود و مراقبت بیشتر از آنها ، تذکر دلسوزانه می دهم و نیز به خانم‌ها و دختران عرض می‌کنم رعایت حجاب و عفاف علاوه بر آن که واجب شرعی است نیز خود آن‌ها را از خطر تعرض مصون خواهد داشت.

کریمی گفت: زن یا دختری که زیبایی های خود را در معرض دید همگان می‌گذارد باید انتظار داشته باشد که افرادی که سست ایمان و دچار ضعف بنیه اعتقادی هستند نتوانند خویشتن‌داری کند.

وی ادامه داد: زنان و دختران بدحجاب که زیبایی های خدادادی خود را مورد دید همگان قرار می‌دهند در حقیقت امنیت اخلاقی و آرامش ذهنی و فکری جوانان را آسیب جدی می‌زنند و علاوه بر اینکه امنیت خود را به خطر می‌اندازند حتی موجب سردی روابط دیگر زن و شوهرها و بسترساز جدایی و طلاق آن‌ها می‌شوند.