نرخ امروز انواع طلا و ارز، یکشنبه 13 مرداد + جدول

زرین نامه: بهای طلا در بازارهای جهانی، امروز و پس از آنکه در روز جمعه با افتی محسوس مواجه بود، با اندکی افزایش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش زرین نامه؛ بهای طلا در بازارهای جهانی به خصوص شرق، امروز و پس از آنکه در روز جمعه با افتی محسوس مواجه بود، با اندکی افزایش کار خود را آغاز کرد.

بر همین اساس و در پی ارائه تحلیلهایی از صعود سطح حمایتی طلا و پیس بینی خوش بینانه از آینده این فلز زرد، بهای اونس با افزایش 4 دلاری به 1313.5 دلار رسیده است.

اما در بازار تهران و در اولین روز از شروع به کار رسمی دولت یازدهم، بهای طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییرات چندانی نداشته است و پس از آنکه در روز گذشته شاهد افزایشی محسوس بود، امروز حتی شاهد کاهش در برخی از انواع سکه هستیم.

امروز و تا این ساعت نرخ انواع طلا در بازار تهران به ترتیب زیر است:

همچنین نرخ ارز نیز در بازار آزاد امروز از ثبات نسبی برخوردار بود و کاهش اندکی در انواع ارزهای مهم آن چیزی است که تا این ساعت بازار با آن مواجه بوده است.

امروز محمد حسین برخوردار رئیس مجمع واردات در خصوص دلایل افزایش نرخ ارز در روز گذشته عنوان کرده است که: روز شنبه افزایش نرخ دلار بی تاثیر از اخبار مربوط به تشدید تحریم ها نبوده است. البته در کنار این موضوع خبر مربوط به ترخیص کالای اساسی و دارو توسط واردکنندگان تنها با سپردن تعهد بابت بازپرداخت مابه التفاوت ارز که هفته گذشته از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد نیز بر تقاضای بازار ارز تاثیر گذار است.

تا این ساعت نرخ انواع ارزهای مهم در بازار آزاد به شرح زیر است: