سقوط یک دستگاه پراید به دره زرین گل و یک جوان از ارتفاع آبشار کبودوال

زرین نامه: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول از سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره ای در منطقه زرین گل خبر داد.

رضا حاجیلری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه گفت: صبح امروز سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره ای در منطقه زرین گل به مطلع و بالافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. 

وی با اعلام مصدومیت 4 سرنشین این خودرو، اظهار داشت: 2 تن از افراد این حادثه به صورت سرپایی مداوا و 2 تن دیگر جهت مداوا به وسیله آمبولانس به بیمارستان ارجاع شدند.

حاجیلری با اشاره به عملیات امداد و نجات این حادثه تصریح کرد: 1 دستگاه آمبولانس از پایگاه های علی آباد کتول به همراه 3 امدادگر در عملیات نجات این حادثه حضور داشتند.

بارش باران و لغزندگی مسیر آبشار موجب سقوط یک جوان شد

رییس جمعیت هلال احمر علی آباد کتول افزود: جوانی 27 ساله شب گذشته در اثر بارندگی و لغزندگی مسیر آبشار کبودوال، از ارتفاع این آبشار سقوط کرد.

حاجیلری با اشاره به  شکستگی از ناحیه کمر این جوان و سقوط از ارتفاع زیاد آبشار، اظهار داشت: 8 نجاتگر تخصصی و به همراه یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات تخصصی کامل، از ساعت 30 /23 به مدت 4 ساعت و 30 دقیقه برای نجات این جوان تلاش کردند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول در پایان گفت:رانندگان، مسافرین و گردشگران در روزهای بارندگی و لغزندگی جاده، از تردد در مسیرهای خطرناک و حضور در حریم رودخانه ها خودداری کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه