وداع امام جمعه علی آبادکتول با مردم این شهرستان + عکس

زرین نامه: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد صادق باقری امام جمعه ی محبوب و مردمی شهرستان علی آباد کتول در خطبه های نماز عید فطر از مردم خداحافظی نمودند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین باقری در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن عرض تبریک عید فطر به نمازگزاران از محبت های اقشار مختلف مردم علی آبادکتول بویژه جامعه ی روحانیت، علما ، بزرگان ، مسئولین،خانواده ی شهدا و... تشکر و قدردانی نموند.

ایشان در ادامه فرمودند: دو سال قبل برای ادامه تحصیل از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه درخواست مرخصی نمودم که با در خواستم موافقت نشد.بحمدالله امسال با درخواست مرخصی تحصیلی بنده موافقت گردید و بنده برای ادامه تحصیل راهی شهر مقدس قم خواهم شد تا اینکه در آینده با نیرو و قوت بیشتری بتوانم ارائه ی خدمت بنمایم.

ایشان تنها دلیل خود برای عزیمت به شهر مقدس قم را کسب مدارج عالیه ی علمی دانستند و بیان داشتند که هرگونه سخن دیگر در این باره شایعه ای بیش نیست.

ایشان خطاب به مردم شهرستان علی آباد کتول فرمودند که هر گونه محبت و همکاری که نسبت به بنده داشتید از امام جمعه ی جدید که نماینده مقام معظم رهبری در شهر خواهد بود دریغ ننمایید تا ایشان بتوانند به خوبی منویات مقام معظم رهبری را اجرا نمایند.برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و همگی شما را به خدا می سپارم.

در پایان خطبه ها هدایا و لوح های تقدیری از جانب کاروان پیاده روی ولایت عشق و همچنین امنای امام زاده اسمائیل ساورکلاته توسط نماینده ی شهرستان رحمت الله نوروزی به حجت الاسلام والمسلمین باقری اهدا گردید و در ادامه سیل انبوهی از محبان و دوستداران حاج آقای باقری برای خداحافظی و عرض ارادت به محضر ایشان شتافته و از خدمات خالصانه و بی دریغ ایشان در طول امامت جمعه ای شهرستان تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق نمودند./ ستاد نماز جمعه علی آبادکتول

تصاویر وداع باشکوه مردم علی آبادکتول با حجت الاسلام والمسلمین باقری

Golestanema040

Golestanema040

Golestanema040

Golestanema040

Golestanema040

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه