مسئولیت پذیری و عمل به وظیفه دو ویژگی بسیج دانش آموزی است

زرین نامه: مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به الگوسازی در بسیج دانش آموزی گفت: آموزش و تقویت مسئولیت پذیری و عمل به وظیفه دو ویژگی بسیج دانش آموزی است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ عیسی پایین محلی در آیین افتتاحیه اردوی طرح ولایت پسران استان گلستان در شیر آباد بیان داشت: یکی از مهم ترین اهداف طرح ولایت بسیج، بصیرت بخشی و الگو سازی است.

عصاره ای از بهترین دانش آموزان در طرح ولایت حضور دارند

وی اظهار داشت: در این اردوی طرح ولایت، عصاره ای از بهترین دانش آموزان در دبیرستان های استان که واقعا سرآمد مدارس خود در زمینه علمی، آموزشی و تربیتی هستند، شناسایی و جهت مدیریت در آینده آماده می شوند.

پایین محلی با اشاره به سمت معاونت واحدهای بسیج این دانش آموزان در مدارس خویش،تصریح کرد: در آموزه های دینی اعتماد به بهترین جوانان اشاره شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تاثیر حضور الگوی خوب در مدارس افزود: دانش آموزان با مشاهده یک دانش آموز برتر و کامل در سمت معاونت بسیج دانش آموزی مدرسه خویش، سعی در الگوگیری و نزدیکی به شخصیت وی می کند.

طرح ولایت مکانی برای آگاه سازی دانش آموزان با ولایتمداری و فتنه انگیزی دشمن

پایین محلی اذعان داشت: دانش آموزان در طرح ولایت با مباحث ولایت محوری، بصیرت بخشی و خطرات و فتنه انگیزی های دشمنان، علیه انقلاب اسلامی ایران، آشنا و آگاه می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گسترش دین و دیانت را سرلوحه کار بسیج دانسته، خاطر نشان کرد: بسیج مکتب عشق شهدای گمنام است که باید جانشینان آن ها در راستای ترویج، تعمیق و استمرار ارزش های انقلاب اسلامی برای آینده کشور نیز در همین مکتب تربیت شوند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه