کردکوی میزبان اردوی آمادگی تنیس دانش آموزان استان

زرین نامه: اردوی آمادگی تنیس روی میز دختران جهت شرکت در مسابقات کشوری در کردکوی در حال برگزاریست.

به گزارش زرین نامه؛ عبدالحسین بهرامی کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش کردکوی از اردوی آمادگی تنیس روی میز دختران جهت شرکت در مسابقات کشوری در کردکوی خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: در اجرای طرح های تحول بنیادین ورزشی، اولین روز از مرحله دوم اردو و تمرینات تنیس روی میز دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی استان جهت حضور در مسابقات کشوری از روز سه شنبه به مدت ۷ روز به شکل یک روز درمیان به میزبانی شهرستان کردکوی در سالن امام علی (ع) در حال برگزاری می باشد.

وی افزود: در این اردو سه دانش آموز منتخب کشوری به نام های پارمیس سادات حسینی، مائده رضایان و ساجده شاعری از شهرستان کردکوی، یک دانش آموز از گرگان و یک دانش آموز از بندرگز حضور دارند.

وی تصریح کرد: مربی تیم سرکار خانم قدمنان و ناظر اداره کل ومعاون فنی کاروان سرکار خانم رضایی نیز دانش آموزان را در این تمرینات همراهی می کنند.

بهرامی در پایان ازسوی ناظر و معاون فنی کاروان سرکار خانم رضائی که در سالن مجتمع ورزشی امام علی (ع) کردکوی (محل برگزاری اردوی آمادگی تیم) حضور داشتند از میزبانی وآمادگی دانش آموزان و نوع تمرینات ارائه شده ابراز خرسندی نمودند.

مسابقات کشوری رشته های ورزشی مقطع ابتدایی در شهریور ۹۲ در شهرستان نیشابور برگزار می گردد./رادکانا