علی آبادکتول بهشت اکوتوریسم گلستان شناخته شد

زرین نامه : سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علی آبادکتول این شهرستان را منطقه ای با غنای فرهنگی دانست که به واسطه جاذبه های طبیعی و تاریخی و سه منطقه گردشگری مهم، بهشت اکوتوریسم استان شناخته شده است.

به گزارش زرین نامه، یاسر قندهاری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی گردشگری از فعالیت انجمن جهانگردی و اتاق فکر گردشگری در این شهرستان خبر داد.

قندهاری افزود: این انجمن با همکاری دانشگاه پیام نور تشکیل شده و متشکل از دانشجویان و اساتید رشته مدیریت جهانگردی است و اتاق فکر گردشگری این شهرستان نیز متشکل از فعالان، استادان و دانشجویان نخبه گردشگری است.

وی ضمن تاکید بر ایجاد انگیزه و اجرایی شدن مصوبات اتاق فکر ، اذعان داشت: فعالیت ها و اهداف انجمن جهانگردی و اتاق فکر گردشگری هم راستا و هم سو بوده و انجمن جهانگردی مصوبات اتاق فکر را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.
 
قندهاری همچنین بر فعالیت افراد علاقمند ، نخبه و کارآمد در این انجمن و اتاق فکر تاکید و انتشار گاهنامه گردشگری را فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی و انجام رسالت بخش گردشگری عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی و مسئولان استانی و شهرستانی از این انجمن و اتاق فکر حمایت می کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه