افتتاح شهرداری شهر جدید سنگدوین

زرین نامه: شهر جدید سنگدوین ساعتی پیش با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس، فرماندار و مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ موضوع تبدیل به شهر دهستان سنگدوین در سال 90 مطرح و با مشورت علی اکبر کی پور فرماندار شهرستان علی آباد کتول از شورای سنگدوین، نظرخواهی و اعلام رضایت مردم و اعضای شورای این دهستان، توسط رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول به طور جدی پیگیری شد.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این افتتاحیه و گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: شهر سنگدوین بعد از شهرهای علی آباد، فاضل آباد و مزرعه، چهارمین شهر شهرستان علی آباد کتول است.

علی اکبر کی پور اظهار داشت: با تبدیل دهستان سنگدوین به شهر، قطعاً با افزایش تعداد دستگاه های خدمات رسان، میزان خدمات دهی به مردم این شهر نیز ارتقاء خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از فعالیت جدی نماینده علی آبادکتول خاطر نشان کرد: دلیل سرعت در تبدیل دهستان به شهر مزرعه کتول و سنگدوین پیگیری مستمر و جدی نماینده شهرستان علی آباد کتول است که امیدواریم با تلاش شورا و شهردار جدید سنگدوین شاهد موفقیت و توسعه بیشتر این شهر باشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه