تاسیس دومین دانشگاه مستقل گلستان در علی آباد کتول

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول از تاسیس و استقرار دومین دانشگاه مستقل و صنعتی استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول با اشاره به مشکل استقرار مکان و در اختیار گرفتن مکان توسط مرکز آموز عالی کشور، بیان داشت: با همکاری و رایزنی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مرکز بهداشت و درمان، ساختمان خالی و بالاستفاده بیمارستان قائم محل استقرار دانشگاه صنعتی این شهرستان تعیین شده است.

وی با اشاره به استقرار اولین دانشگاه مستقل در شهرستان، گسترش دانشگاه ها در هر استان و شهرستان را زمینه ساز رشد علمی مردم آن دانسته، اظهار داشت: با کسب رضایت اولیه از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ساختمان بیمارستان قائم طی صورت جلسه ای در اختیار دانشگاه علوم صنعتی قرار می گیرد.

مدیران اجرایی جریان کاری را بر جریان سیاسی ارجع بدانند

فرماندار علی آباد کتول در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: مدیران اجرایی باید برای کسب موفقیت جریان کاری را بر جریان سیاسی ارجع بدانند.

وی با تاکید از سیاسی کاری مدیران اجرایی در شهرستان، افزود: وظیفه مدیران اجرایی در سطوح پایین تر، اجرای برنامه ها و مصوبات دولت و پیروی از اصول اساسی انقلاب است.

کی پور با اشاره به نکات مدیریتی حضرت علی (ع) در توصیه به مالک اشتر بیان داشت: مدیریت امانت است و در انجام امور مدیریتی باید اعتدال میان رقیب، اعتدال در نزدیک کردن افراد به خود و دور کردن افراد از خود، سخت گیری در اموال بیت المال، تحقیق در نشستن بر سفره افراد را مود توجه قرار دهیم.

وی افزود: یک مدیر با قناعت در زندگی، انصاف و ارتباط خوب ب مردم می تواند به وظیفه خویش درست عمل کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه