جرائم بدهی حق بیمه کارفرمایان علی آباد کتول بخشوده می شود

زرین نامه: رییس تأمین اجتماعی شهرستان علی آباد کتول از بخشودگی جرائم حق بیمه کارفرمایان شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

علی اصغر نیک نیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه گفت: جهت تسهیل وصول مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی، کارفرمایان مدیون واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی که تا پایان سال 1391 دارای بدهی قطعی شده ی حق بیمه و بیمه بیکاری به سازمان تأمین اجتماعی هستند، در صورتی‌که از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون نسبت به تسویه یا تعیین تکلیف اصل بدهی قطعی اقدام نمایند، جریمه‌های حق بیمه آنان بخشیده می‌شود.

وی اظهار داشت: مهلت موضوع این قانون از تاریخ 5 شهریور آغاز و تا 14 دی ماه سال جاری اعتبار دارد.

نیک نیا خاطرنشان کرد: در صورتی‌که کارفرمایان در این مدت درخواست پرداخت بدهی‌های معوقه قطعی شده خود بابت حق بیمه، بیمه بیکاری و چهار درصد مستمری کارهای سخت و زیان‌آور لغایت اسفند 91 را کتبا به شعبه مربوطه ارائه نمایند و مبلغ بدهی را بصورت یکجا در یکی از بانک‌های عامل به حساب سازمان واریز کنند، 100 درصد جرائم متعلقه بخشیده می‌شود.

رییس تأمین اجتماعی شهرستان علی آباد کتول افزود: در صورت عدم توانایی این کارفرمایان در پرداخت بدهی‌های قطعی معوقه تا پایان اسفند 91 بصورت یکجا، می‌توانند درخواست کتبی خود مبنی بر تقسیط را تا تاریخ 14 دی در دفتر شعبه ثبت نمایند.

نیک نیا ادامه داد: در اینصورت با توافق شعبه، بدهی کارفرما به شرط اینکه سر رسید آخرین قسط از 29 اسفند سال جاری تجاوز نکند تقسیط و در صورت پرداخت اقساط در سر رسیدهای مقرر، کلیه جرائم متعلقه بخشیده می‌شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه