غرور بیجا کار دست حقیقی داد

زرین نامه: رضا حقیقی بعد از از دست دادن پنالتی در هفته اول برابر تراکتور، به جای عذرخواهی از همبازیانش، با لحن طلبکارانه‌ای تاکید کرد باز هم پشت پنالتی‌های تیمش خواهد ایستاد و این نکته در مصاحبه‌های سریالی‌اش با مطبوعات تکرار کرد تا دلخوری‌ها از او بیشتر شود تا جاییکه که شکایت او را نزد علی دایی برند.

گروه ورزشی- آسیب‌دیدگی رضا حقیقی هافبک آماده پرسپولیس در تمرینات این تیم اتفاق عجیب و تلخی بود که تعجب همگان را برانگیخت. این آسیب دیدگی به اندازه‌ای غیرمنتظره بود که حتی کادر فنی را نیز مشکوک کرد که چگونه این هافبک خوش‌قد و قامت و تنومند و آماده در تمرین تیمش مصدوم و خانه‌نشین می‌شود؟

به گزارش زرین نامه؛ ظاهرا این مصدومیت جنبه ورزشی نداشته و به دلایل حاشیه‌ای بازمی گردد. حقیقی که تنها نیم فصل سابقه حضور در پرسپولیس را داراست، پس از خروج چند چهره نام‌آشنا از این تیم به قدری مغرور شده که با غرور و نخوت خاصی در تمرینات تیمش حاضر می‌شد و حتی بعضا جواب سلام همبازیان خود را هم نمی‌داد و همین رفتار‌ها دلخوری همبازینانش را به همراه داشته. جالب اینکه رضا حقیقی بعد از از دست دادن پنالتی در هفته اول برابر تراکتور، به جای عذرخواهی از همبازیانش، با لحن طلبکارانه‌ای تاکید کرد باز هم پشت پنالتی‌های تیمش خواهد ایستاد و این نکته در مصاحبه‌های سریالی‌اش با مطبوعات تکرار کرد تا دلخوری‌ها از او بیشتر شود تا جاییکه که شکایت او را نزد علی دایی برند.

گویا همین دلخوری و عصبانیت سبب شده تا دو، سه تن از بازیکنان هم‌قسم شدند تا به هر قیمت ممکن این فوتبالیست مغرور را سر جایش بنشانند. بر همین اساس در یکی از تمرینات اخیر با تکلی محکم همبازی خود را مصدوم می‌کنند تا مدت‌ها خانه‌نشین شود و به نوعی ادب شود!/افکار

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه