رزمنده قدیمی جبهه و جنگ در انتظار یاری هموطنان

محمد نودهی جوانی که امروز در بستر افتاده ، دیروز برای دفاع از خاک و میهن و دینش اسلحه به دست گرفت و دوشادوش سایر رزمندگان اسلام با دشمنان تا دندان مسلح جنگید .

به گزارش زرین نامه به نقل از اترک محمد نودهی جوانی که امروز در بستر افتاده ، دیروز برای دفاع از خاک و میهن و دینش اسلحه به دست گرفت و دوشادوش سایر رزمندگان اسلام با دشمنان تا دندان مسلح جنگید . اما امروز او در بستر افتاده و نیازمند یاری و کمک هم وطنان عزیزش چشم به آستان دربی دارد که حتی خود نمی تواند درب آن تک اتاق خانه اش را برای خوش آمد گویی میهمانانی که او را فراموش کرده اند،‌ بگشاید .

محمد نودهی بعد از جنگ پرستار مادرش بود و بعد از فوت مادر تنها و تنها در تمام وسعت منزل بزرگش که یک اتاق 12متری است زندگی را با واکس زدن کفش همشهریانش ادامه می داد .

او در پی تصادفی که با موتور داشت ، سه ماه در کما بود و امروز او در بستر افتاده است . تعدادی از کارمندان آموزش و پرورش مراوه تپه کمکهایی را جمع کردند و توانستند با کمک کمیته امداد فضای اتاق او را کمی سرو سامان دهند . اما سرمای سوزناک زمستان و مشکل کمبود سوخت و به خصوص مشکل نداشتن ویلچر و هزینه های درمان این یادگار دفاع مقدس ، او را هر روز رنجورتر از روز قبل می کند .

آدرس این یادگار دفاع مقدس در دفتر پایگاه خبری تحلیلی اترک موجود می باشد و همچنین همشهریان عزیز می توانید با این شماره نیز تماس بگیرید: 09119963192

شماره حساب جهت واریز کمک های مردمی:

شماره کارت جهت انتقال کارت به کارت: 6037991094481968

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه