هنرمندان با زبان شیرین هنر نواقص را به مسئولین گوشزد کنند

زرین نامه: نماینده مردم علی‏آبادکتول در مجلس شورای اسلامی از هنرمندان خواست تا با زبان هنر مشکلات و محرومیت‏های استان گلستان و شهرستان علی‏آبادکتول را به مسئولین گوشزد کنند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رحمت‏الله نوروزی امروز در آیین افتتاح بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در سالن علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آبادکتول گفت: مشکلات در قالب هنر بهتر بیان می‏شوند.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان باید با زبان هنر مشکلات را بیان کنند، افزود: هنرمندان با زبان هنر بهتر می‏توانند مسئولان را نسبت به وجود مشکلات آگاه سازند.

هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه، گنجینه‏های طلایی هستند

نماینده مردم علی‏آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه، گنجینه‏های طلایی هستند که باید قدر آن‌ها را دانست.

نوروزی با اشاره به جلسه فراکسیون نمایندگان شمال کشور در مجلس شوای اسلامی با علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه‏هایی که علی جنتی در این جلسه ارائه داد برای حوزه فرهنگ و هنر امیدوارکننده بودند.

وی اظهار داشت: هنرمندان بازوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین برای آشنایی با مشکلات جامعه هستند.

معرفی آسیب‏ها با زبان هنر دلچسب‏تر است

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شوای اسلامی تاکید کرد: معرفی آسیب‏ها با زبان هنر دلچسب‏تر است و گوش و چشم مردم بهتر و بیشتر آن‌ها را درک می‏کند.

نوروزی با یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی، سید شهدای اهل قلم و محمدصادق صادقی، نماینده فقید مردم علی‌آبادکتول در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‏های گذشته 6 سیل در استان گستان اتفاق افتاد و برای جبران خسارت‏ها 95 میلیارد تومان هزینه شد.

وی گفت: علی‏آبادکتول قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری در پیروزی انقلاب و توسعه همه‌ جانبه استان داشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه