هنر ابزار رشد و تعالی بشریت است

زرین نامه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آباد کتول گفت: هنر به ناپیموده های بشریت رخسار بخشیده و ابزاری برای رشد و تعالی بشریت است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دکتر علیرضا لادن‌مقدم در جمع هنرمندان بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با اشاره به ماموریت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آباد کتول بیان داشت: تولید، ترویج و کاربردی کردن دانش با تاکید بر تعامل هوشمندانه با دانش جهانی و نواندیشی علمی، حفظ و ارتقای هویت اسلامی و فرهنگی جامعه و ارتباط عمیق با ارزش‏ها و آرمان‏های نظام جمهوری اسلامی ایران، تربیت افراد خلاق، ایجاد فضای با نشاط و بالا بردن کیفیت زندگی دانشگاهی است.

وی ورود به حوزه‏های جدید علم و دانش را جزو مسئولیت‏های این واحد دانشگاهی دانسته، اظهار داشت: در پیمودن این راه مصمم به گام‏های بلند با تکیه بر منابع انسانی کارآمد هستیم تا با به کارگیری تجهیزات و فناوری نوین آموزشی و کمک آموزشی، کیفیت خدمات آموزشی را ارتقا و پروژه‏ها را نهادینه کرده، ارتباط با صنعت را توسعه و ذینفعان خود را خشنود کنیم.

وی افزود: باید با درک درست از فضای ملی و بین المللی ضمن ایجاد هویتی منحصر به فرد برای دانشگاه، برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان محیطی امن مبتنی بر صداقت، همدلی، شادابی و انگیزه ایجاد کنیم.

بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان در رشته هاي طراحي، ‌نقاشي، عكاسي،‌ خوشنويسي، نگارگري، ‌كاريكاتور،‌ حجم،‌ پوستر و تصويرسازي با حضور ۲۰۳ هنرمند داخلي و خارجي از امروز تا پنجم شهريورماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول درحال برگزاری است.

اين جشنواره به صورت كارگاهي برگزار مي شود و هنرمندان ۳۱ استان و شش كشور در كارگاههاي جشنواره با توليد اثر با يكديگر رقابت مي كنند و در پايان جشنواره برگزيدگان معرفي مي شوند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه