ثبت نام ۲۲ هزار نفر در بانک جامع هنرمندان کشور

زرین نامه: مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت نام ۲۲ هزار نفر در بانک جامع هنرمندان کشور خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ علی اصغر امیرنیا، روز گذشته (2 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: از سال گذشته ثبت نام هنرمندان در سامانه آغاز شده و همچنین از تمامی استان ها خواسته شده اطلاعات کامل هنرمندان را به وزارتخانه ارسال کنند.

وی افزود: در حال حاضر اطلاعات جامعه هنری در دست ساماندهی است و به زودی اطلاعات اولیه همراه با عکس هنرمندان در این سامانه ثبت می شود.

امیرنیا ادامه داد: در سال جاری جشنواره کودک، نوجوان و هنرهای تجسمی در رشته های عکاسی، تصویرسازی، کاریکاتور و خوشنویسی به صرت بین المللی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری و شرکت در جشنواره های بین المللی می تواند به ارتقای جایگاه هنر و آشنایی مناطق و کشورها از دید هنرمندان کمک کند.

مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: گلستان شش سال متوالی میزبان جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی بوده و بیستمین دوره با محوریت شهرستان علی آبادکتول برگزار می شود که علاوه بر اینکه یک جریان هنری ایجاد کرده بر اقتصاد، شناخت اجتماعی و فرهنگی هنرمندان تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: خلق آثار هنرمندان از طبیعت بکر شهرستان به معرفی جاذبیت ها و قابلیت های منطقه کمک کرده و باعث توسعه توریست در شهرستان علی آبادکتول می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه