محصولات ايران خودرو راهي تونس مي شود

زرین نامه: گروه صنعتی ایران خودرو در تلاشی تازه با هدف توسعه بازارهای برون مرزی با صدور شش دستگاه انواع خودرو سبک به تونس خودرا برای ورودجدی و پایدار به کشورهای شمال آفریقا آماده می کند.

به گزارش زرین نامه؛ عبدالعظيم سعدیان معاون صادرات ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : این خودروها شمال سمند. رانا و سورن هستندکه برای تطبیق خودروهای مذکوربا استانداردهای موردتاییدکشور تونس درشرف ورود به بازار اين كشور هستند.

وی اظهار داشت : یک شرکت تونسی برای هماهنگی های صادراتی و بازاریابی ایران خودرو ایجادشده تا روند صادرات به این کشور و درنهایت سایر کشورهای شمال آفریقا ابعاد گسترده تری به خود بگیرد.

سعديان ادامه داد: ایران خودرو تلاش خواهد کردتا از بازار تونس برای صدور محصولات خود به کشورهای لیبی و الجرایر بهره گیری کندو برنامه صدور یک هزار دستگاه خودرو به تونس تا پایان امسال تلاشی در این راستا به شمار می رود.

وی درهمین حال خبر داد که یک تیم کارشناسی از معاونت صادرات ایران خودرو برای بررسی زمینه های تقویت هر چه بیشتر ایران خودرو در تونس راهی این کشور می شود.

به گفته سعدیان ايران خودرو در شهر سوس در تونس نمایندگی های رسمی فروش و بازارایی دایر خواهدکردو مقدمات این اقدام را انجام داده است .همچنين اين شركت تلاش دارد در بازارهاي مستعد خودرو در کشورهای لیبی و الجرایر با صادرات انواع خودرو نقشی رو به گسترش ایفا کند./ايكو پرس