دايي: نوار پيروزي‌هاي فولاد را پاره مي‌کنيم

زرین نامه: سرمربي تيم پرسپوليس گفت: ما جزو ثروتمندترين کشورها هستيم و نبايد اين اتفاقات بيفتد که به خاطر ۳۰۰ هزار دلار اردو لغوشود.

به گزارش زرین نامه؛ علي دايي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل فولاد عنوان کرد:اول از همه دوست داشتم به رضا عابديني بابت از دست دادن پدرش تسليت بگويم.درباره بازي فردا صحبت کردن بيخود است.هم شرايط ما را مي دانيد و هم شرايط فولاد را.فولاد ۵ بازي پشت سرهم را باخته است اما مطمئنا ما نوار اين بردها را پاره مي کنيم.مصدومان ما برگشته اند و بازيکنان در وضعيت خوبي قرار دارند.با توجه به شناخت خوبي که از فولاد داريم بازي متفاوتي را از پرسپوليس خواهيد ديد.از فردا سه امتيازها را جمع مي کنيم.

وي درباره اظهارات حسين فرکي که گفته بود تيمش اگر بالاتر از پرسپوليس نباشد پايين تر نيست گفت:ايشان نظر خودشان را مي دهند و من احترام قائل هستم.حسين فرکي بزرگ ما هستند.با توجه به بردهايي که دارند اين طور فکر مي کنند اما مطمئنا فردا با تيم ديگري بازي مي کنند.ما در بازي جمعه فردا براي جبران اين دو باخت به ميدان مي رويم.

سرمربي پرسپوليس درباره نقاط ضغف تيمش گفت:من که نمي توانم درباره کنفرانس خبري درباره ضعف و قوت تيمم صحبت کنم.نقاط صعف بوده است که در طول هفته آنها را برطرف کرديم.البته يکي دو هفته اي نمي شود ولي ما ضعف هايمان را شناخته ايم.

وي درباره استراتژي تيمش براي اين بازي گفت:من تصميم گيرنده هستم.بسته به شرايط بازي تاکتيک را انتخاب مي کنيم.ما در بازي با ۲_۴_۴ نفت شروع کرديم.در نيمه دوم با آمدن عباس زاده ۲_۴_۴ کرديم.البته در فوتبال اعداد و ارقام بازي نمي کنند.اگر بازيکنان درست بدوند و درست کار کنند همه اين سيستم ها را بازي مي کنيم.

سرمربي پرسپوليس درباره درگيري لفظي برخي پيشکسوتان با بازيکنان جوان پرسپوليس گفت:من احترام خاصي براي پيشکسوتان قائل هستم اما فکر مي کنم برخي انتقاد را با زمين جنگ و صحبت هاي بي ارزش اشتباه گرفته اند.به يک چيزهايي بي ارزشي گير مي دهند که هيچ جاي دنيا نيست.

وي ادامه داد:پيشکسوتي که تيم را دوست دارد در سختي بايد حمايت کند.در شادي ها همه با آدم هستند.آنهايي تيم شان را دوست دارند در باخت ها و غم کنارش هستند.برخي شخصيت واقعي شان را نشان مي دهند.پيشکسوتان قديم ما صحبت هايي که افراد خاص نمي توانند انجام بدهند صحبت هاي آنها را انتقال مي دهند.

دايي افزود:آن فردي که بايد جوابگو باشد من هستم نه آن پيشکسوتها.برخي پرسپوليس را با خودشان دوست دارند و نه بدون خودشان.پس از سالها در زمان رويانيان هست که به پيشکسوتها بها داده شده و از طرق مختلف به آنها کمک مي شود.برخي مي خواهند آرامش ما را برهم بزنند.ما از انتقادات سالمي که مي کنند استقبال مي کنيم اما بحث هاي شخصي را دور مي ريزيم.بايد کمک کنيم بازيکنان جديد اعتماد به نفس را به دست بياورند.مردم متوجه مي شوند چه کساني غرض ورزي مي کنند.

وي درباره اينکه آيا به دربي فکر کرده است يا نه گفن"تا الان به استقلال فکر نکرديم.از پس از اين بازي به استفلال فکر مي کنيم.هدف ما اين است اين بازي با فولاد را ببريم.

سرمربي پرسپوليس درباره فولاد گفت:مطمئنا تيمي که ۵ بازي مي برد توانايهاي فني بالايي دارد.فوتبال هميشه برد نيست.ما مي رويم که مطمئتا سه امتياز را کسب کنيم و ذره اي ازمحبت هواداران را جبران کنيم.

وي درباره اينکه قاسم دهنوي پاسخ رهبري فرد را داده است اظهار داشت:من گفتم پيشکسوتان بايد اعتماد به نفس بدهند.نه اينکه آنها را خراب کنند.به قاسم هم گفتم نبايد جواب بدهد.نه تنها قاسم بلکه بقيه هم نبايد جواب بدهند.در زمين بازي مي شود راحت تر پاسخ خيلي ها را داد.

سرمربي پرسپوليس درباره وضعيت کريم باقري و شايعه سرپرستي او گفت:متاسفم چنين شايعاتي را برخي رسانه ها درست مي کنند.به خاطر برنامه ريزي که تغيير مي شود باقري هماهنگ کرده بود به آمريکا برود.در بازي با استقلال نيستند.چه جوري مي خواهند در دربي روي نيمکت بنشينند؟

وي در ادامه خطاب به رسانه ها گفت:يا اين شايعاتي که درباره من درست کرده بوديد که نمي توانم پاسخ بدهم که گفتيد سکته کرده ايد.شما برخي تان قلم را به برخي چيزها مي فروشيد خيلي راحت.من که هر روز سر تمرين هستم چرا اين حرفها را مي گوييد.حرمت قلم را برخي شما حفظ نمي کنيد.با اين وضعيت فوتبال ما پيش نمي رود.متاسفانه برخي مواقع چيزهايي عنوان مي شود که ديروز هم گفتم مادرم گفت چيزهايي که سر تو درست مي کنند سر خانواده هايشان مي آيند.نمي دانم چه نفعي مي برند که دوستان آدم را ناراحت مي کنند.

سرمربي پرسپوليس درباره لغو اردوي تيم ملي گفت:اگر قرار اردو باشد بايد برود.چون از قبل گفته شده بود اردو هست کريم باقري رفت و در دو بازي آينده نيست.برگزار نشدن يک اردو چقدر تاثير مي گذارد در کار ما.ما خيلي برنامه گذاشته بوديم تا در اين مدت بازي کنيم.تمام تيم هاي دنيا بازي تدارکاتي انجام مي دهند ولي ما از اين روند خيلي عقب هستيم.

وي ادامه داد:تعداد کمي از بچه هاي ما هستند که در جام جهاني بازي کردند.بقيه بازي نکردند.فدراسيون هم بايد درآمدزايي کند چون از فوتبال راحت مي شود درآمدزايي کرد.اميدوارم افرادي که در فدراسيون هستند کوشش بيشتري کنند.ما جزو ثروتمندترين کشورها هستيم و نبايد اين اتفاقات بيفتد که به خاطر ۳۰۰ هزار دلار اردو لغوشود.

دايي درباره اينکه گفته مي شود چون منصوريان استقلالي است ۴ بازيکن پرسپوليس را در آستانه دربي به تيم زير ۲۲ سال دعوت کرده است گفت:مادوست نداريم بازيکنان را بدهيم.ولي تابع نظر فدراسيون هستيم.خود منصوريان هم بهتر از همه مي دانند که عدم برنامه ريزي درست باعث اين مسائل مي شود.چطور دو بازيکن اصلي ام را به تيم اميد بدهم؟خود من بايد چه کنم؟

کاري به اين چيزها ندارم.منصوريان شرايط ما را مي داند و ما به هيچ عنوان نه تنها ۴ تا بلکه يک نفر را هم نمي دهم.ما به اين ها نياز داريم و تا آخرش هم مي ايستيم./جام

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه