جنگی در کار نیست/ امریکا توان مقابله با سوریه را ندارد

زرین نامه: آیت الله شاهرودی گفت: آرایش سیاسی موجود در جامعه بین الملل، جنگی در پی ندارد و آمریکا و اسرائیل توان جنگ و مقابله با سوریه را ندارند.

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: دو بعد سیاسی و معنوی مانع از وقوع جنگ آمریکا و غرب با سوریه خواهد شد.

وی در بعد سیاسی با اشاره به خطای روسیه در جریان لیبی، اظهار داشت: صف آرایی بین غرب و شرق در این جریان و عدم موفقیت در معادلات و برنامه های قبلی نظیر خطای روسیه در مسئله لیبی، آنان را هوشیار کرده و دیگر کلاهی به سر آنان در این گونه جنگ افروزی ها نمی رود و به همین دلیل اجماعی در جامعه بین الملل برای حمله به سوریه محقق نخواهد شد.

شاهرودی با بیان اینکه این تهدیدات به جنگ حقیقی مبدل نمی شود، در خصوص بعد معنوی تصریح کرد: هدف نهایی نظام سلطه و استکبار از حمله به سوریه، ایران و انقلاب اسلامی است و ایران با نیت های پاک و مخلصانه در جایی قدم می گذارد که به وعده خدایی نزدیک باشد. محور مقاومت در سوریه و لبنان با ایمان و اعتقاد راسخ به نصرت الهی به ایستادگی و مبارزه پرداخته است و این راه مورد تایید خداوند متعال است و شکستی در پی ندارد.

نماینده مجلس خبرگان افزود: انقلاب اسلامی در جریان سوریه راهی که دنبال می کند، شکست خوردنی نیست.

شاهرودی با بیان اینکه ورود آمریکا در جنگ با سوریه با خودش است اما چگونگی ادامه و خروج از آن با خودش نیست، گفت: عناصر زیادی مانع موفقیت و تحقق اهداف امریکا و اسرائیل در سوریه خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه